ΣΑΣ ΕΝΔΕΙΑΦΕΡΕΙ! Δες πως θα αποφύγεις την οστεοπόρωση

143

osteoporosis2
Μπορεί τα φαγητά που τρώτε να επηρεάζουν τα οστά σας. 
Η οστεοπόρωση θέλει μια καλά ισορροπημένη διατροφή. Γαλακτοκομικά προϊόντα, ψάρια, φρούτα και λαχανικά, θα παίρνετε πάντα αρκετά από τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε κάθε μέρα, αλλά αν δεν ακολουθείτε ένα τέτοιο διαιτητικό πλάνο μπορεί να χρειαστεί να ενισχύσετε τη διατροφή σας με κάποια συμπληρώματα διατροφής.
Δείτε πως θα αποφύγετε ή τουλάχιστον να μειώσετε την οστεοπόρωση με τις σωστές τροφές.
1. Γαλακτοκομικά προϊόντα, όπως χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά και χωρίς λιπαρά γάλα, γιαούρτι και τυρί: Ασβέστιο. Επίσης, μερικά γαλακτοκομικά προϊόντα είναι εμπλουτισμένα με βιταμίνη D.
2. Σαρδέλες κονσέρβα και σολομός (με τα κόκαλα): Ασβέστιο
3. Λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός, το σκουμπρί, ο τόνος και οι σαρδέλες: Βιταμίνη D
4. Χόρτα, γογγύλια, λάχανο, μπάμιες, κινέζικο λάχανο, πικραλίδα, και μπρόκολο: Ασβέστιο
5. Σπανάκι, τεύτλα, μπάμιες, ντομάτα, αγκινάρες, μπανάνες, πατάτες, γλυκοπατάτες και σταφίδες: Μαγνήσιο
6. Ντομάτα, σταφίδες, πατάτες, σπανάκι, γλυκοπατάτες, παπάγια, πορτοκάλια, χυμός πορτοκαλιού, μπανάνες και δαμάσκηνα: Κάλιο
7. Κόκκινες πιπεριές, πράσινες πιπεριές, πορτοκάλια, γκρέιπφρουτ, μπρόκολο, φράουλες, λαχανάκια Βρυξελλών, παπάγια και ανανάς: Βιταμίνη C
8. Σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως το κατσαρό λάχανο, το σπανάκι, τα γογγύλια και τα λαχανάκια Βρυξελλών: Βιταμίνη Κ

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept