Pilates ή yoga: Ποιο είδος άσκησης είναι κατάλληλο

201

Τόσο το Pilates όσο και η yoga έχουν ανέβει  στις προτιμήσεις αντρών και γυναικών τα τελευταία χρόνια, καθώς διαφοροποιούνται πολύ από παραδοσιακές μορφές γυμναστικής όπως το τρέξιμο, η κολύμβηση ή οι ασκήσεις στα όργανα του γυμναστηρίου.

Σε γενικές γραμμές, στο Pilates δίνεται περισσότερο βάρος στην ενδυνάμωση του κορμού και στην ισορροπία, επομένως είναι ιδανικό για σένα αν αντιμετωπίζεις πόνους στη μέση ή άλλα μυοσκελετικά προβλήματα ή αν κάνεις επίσης αθλήματα που απαιτούν δύναμη στον κορμό, όπως το τένις.

Από την άλλη, η γιόγκα επικεντρώνεται στην ευλυγισία και τη χαλάρωση, καθώς και στη σωστή αναπνοή και την επικοινωνία του σώματος με το μυαλό.
Βέβαια, στην πράξη θα διαπιστώσεις ότι υπάρχει σημαντική αλληλοεπικάλυψη των δύο μορφών άσκησης, αφού ένας δάσκαλος yoga μπορεί να ενσωματώνει στο πρόγραμμά του αρκετές ασκήσεις ενδυνάμωσης ή αντίστοιχα ένας δάσκαλος Pilates μπορεί να δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στις σωστές αναπνοές.
Όσο για τα οφέλη που θα αποκομίσεις, είτε επιλέξεις το Pilates είτε τη yoga θα διαπιστώσεις μετά από λίγο καιρό σημαντική βελτίωση στη στάση του σώματός σου, στην ισορροπία και στη δύναμή σου.

Αν ο στόχος σου είναι να χάσεις βάρος, καλύτερα να συνδυάσεις όποιο από τα δύο επιλέξεις και με αεροβική γυμναστική, αφού οι θερμίδες που θα κάψεις δεν είναι και πάρα πολλές.

Πηγή:onmed.gr

Μπορεί επίσης να σας αρέσει