Τι πρέπει να τρώτε για να δείχνετε νεότερη – Ποιες τροφές «γεμίζουν» τις ρυτίδες

526

Η αντιστροφή του χρόνου είναι ανέφικτη, αλλά μπορεί να γίνει η επιβράδυνσής της γήρανσης, μέσω του κολλαγόνου. Το κλειδί για τη σύστασή του ειναι τα αμινοξέα.  Οι ίνες κολλαγόνου παράγονται  από δύο βασικά αμινοξέα, την λυσίνη και την προλίνη, αλλά και από θρεπτικά συστατικά προώθησης του κολλαγόνου, όπως η βιταμίνη C.

Γενικά, ζωικές πηγές όπως πουλερικά, ψάρια, τυρί, γάλα και αυγά παρέχουν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα. Η λυσίνη είναι ένα βασικό αμινοξύ και πρέπει να λαμβάνονται μέσω της διατροφής. Η προλίνη, από την άλλη πλευρά, είναι ένα μη απαραίτητο αμινοξύ που μπορεί να κατασκευαστεί από το σώμα. Καλές πηγές της λυσίνης περιλαμβάνουν το άπαχο κρέας και τα όσπρια. Για βέλτιστη σύνθεση κολλαγόνου, ωστόσο, πρέπει να προσθέσετε διαιτητικές πηγές και της προλίνης, όπως τα ασπράδια των αυγών και η φύτρα σιταριού.

Ανθοκυανιδίνες
Αυτό το είδος βιοφλαβονοειδών έχει αποδειχτεί ότι συνδέει τις ίνες κολλαγόνου και υποστηρίζει τον συνδετικό ιστό της μήτρας στη γυναίκα. Οι ανθοκυανιδίνες βρίσκονται σε τροφές με βαθύ κόκκινο και μοβ χρώμα, όπως τα κεράσια, τα βατόμουρα και τα σμέουρα. Οι ανθοκυανιδίνες αυξάνουν τα επίπεδα της βιταμίνης C στα κύτταρα, προστατεύουν από τις ελεύθερες ρίζες και βοηθούν στην αποτροπή της καταστροφής του κολλαγόνου στο δέρμα και τον συνδετικό ιστό.

Άλλα θρεπτικά συστατικά
Θρεπτικά συστατικά, όπως η βιταμίνη C και ο χαλκός συμβάλλουν καθοριστικά στην παραγωγή του κολλαγόνου και την επισκευή των ιστών. Βάλτε καθημερινά στη διατροφή σας, ακτινίδια, μπρόκολο, κάρδαμο, πορτοκάλια, πιπεριές, πεπόνια και πικραλίδα.

Πηγή:iatropedia.gr

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept