ΛΙΠΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ: 5 λόγοι που δεν μπορείς να το αποβάλεις!

538

Παρά τις κουράστικές και επίπονες προσπάθειες με γυμναστική και δίαιτα, το λίπος στην κοιλιά παραμένει. Τα λάθη εστιάζονται στις διατροφικές συνήθειες.

 

Επεξεργασμένα τρόφιμα

Μην σε ξεγελάνε οι χαμηλές θερμίδες. Μπορεί να περιέχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, που συνήθως δημιουργείται σε λίπος και αποθηκεύεται στην κοιλιά και στη μέση. Επιπλέον, μπορεί να περιέχουν αρκετό αλάτι που προκαλεί φούσκωμα, γράφει το tlife.gr

Μην επικεντρώνεσαι στη σύσφιξη

Ακόμα και να κάνεις άπειρους κοιλιακούς, το λίπος από τη κοιλιά δεν θα φύγει, ούτε θα φανούν γραμμωμένοι οι μύες σου που κρύβονται από κάτω. Πρέπει πρώτα να διώξεις μακριά το λίπος με αερόβιες ή cardio ασκήσεις και μετά να επικεντρωθείς στη γράμμωση.

Ελλιπής ύπνος

Είναι ευρέως γνωστό ότι, η έλλειψη ύπνου αυξάνει το βάρος. Σύμφωνα με μια τελευταία έρευνα, όσοι άνθρωποι κοιμούνται λιγότερο από 7 ώρες έχουν την τάση να παρουσιάζουν λίπος στην κοιλιά. Επίσης, από ότι καταλαβαίνεις η αυξημένη κούραση θα σε κρατήσει μακριά από το γυμναστήριο.

Ακόρεστα λιπαρά

Γνωρίζεις ότι τα ακόρεστα λιπαρά (όπως αμύγδαλα, αβοκάντο, ελαιόλαδο), βοηθούν στην απώλεια βάρους. Μήπως όμως οι ποσότητες που επιλέγεις είναι αρκετά μεγάλες ώστε να χάσεις κιλά;

Αναψυκτικά

Λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη, τα αναψυκτικά έχουν την «ικανότητα» να συσσωρεύουν το λίπος στη περιοχή της κοιλιάς. Επιπλέον, το ανθρακικό έχει την τάση να προκαλεί φούσκωμα και πρήξιμο.

Πηγή: tlife.gr

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept