Μπορείτε να «ρουφήξετε» το στομάχι σας; Το σώμα, προειδοποιεί!

202

Αν  δεν μπορείτε να κάνετε αυτή την απλή άσκηση, να»ρουφήξετε» το στομάχι σας ,καλό είναι να ξεκινήσετε γυμναστική.

Αυτό και μόνο αποτελεί ένδειξη  αδύναμων μυών του κέντρου του σώματός σας.

Πάρτε μια βαθιά αναπνοή και καθώς εκπνέετε, προσπαθήστε να τραβήξετε τον ομφαλό της κοιλιάς, προς την σπονδυλική σας στήλη. Κρατήστε το για λίγα δευτερόλεπτα ή μετρήσετε μέχρι το 10 και στη συνέχεια, αφήστε το.

Εάν δεν μπορείτε να διατηρήσετε το στομάχι σας σε αυτή τη θέση για αυτά τα δέκα δευτερόλεπτα, αυτό σημαίνει ότι το κέντρο σας είναι αδύναμο.

Άλλες ενδείξεις είναι:

Κακή στάση σώματος

Η κακή στάση του σώματος είναι σαφής ένδειξη ότι έχει έναν ασθενές το κέντρο βάρους σας. Οι μύες που σχηματίζουν την κοιλιά και τους ραχιαίους σας, βοηθούν στη σταθεροποίηση της σπονδυλικής στήλης της λεκάνης, που σε αντάλλαγμα βοηθά να κρατάτε την πλάτη και τους ώμους σας σε μια ουδέτερη θέση. Η έλλειψη άσκησης σε αυτούς τους μυς σας κάνει να έχετε λάθος στάση.

Πόνος στη μέση

Μια άλλη ένδειξη αδύναμου κέντρου βάρους είναι ο πόνος στο κάτω μέρος της πλάτης και στην περιοχή των ραχιαίων. Όταν το κέντρο βάρους δεν είναι ισχυρό ή ισορροπημένο, η καμπυλότητα της σπονδυλικής σας στήλης, είναι πιθανό να αλλάξει.

Ακόμη και η παραμικρή πίεση στους σπονδύλους κάνει τη σπονδυλική στήλη και τους μύες, πιο επιρρεπείς σε τραυματισμό.

Αδύναμα χέρια και πόδια

Η αδυναμία στα χέρια και τα πόδια μπορεί επίσης να υποδεικνύει ότι οι βασικοί σας μύες σας είναι αδύναμοι.

Αν δυσκολεύεστε να ρίξετε μια μπάλα ή να σηκώσετε τα σκουπίδια, αυτό σημαίνει ότι η σταθερότητα του κέντρου σας δεν είναι ισχυρή

Η άσκηση κοιλιακών και ραχιαίων είναι ιδανική. Κάντε :

Ροκανίσματα (μικρούς κοιλιακούς χωρίς να σηκώνεται η μέση 3×20

Ροκανίσματα με ελαφρά στροφή στο αντίθετο πόδι 3x(15+15)

Ροκανίσματα με τα πόδια σε ορθές γωνίες, ψηλά 3×15

Ραχιαίοι: Μπρούμυτα, άρσεις του άνω μέρους του σώματος. Τα πόδια είναι σταθερά κάτω. Τα χέρια στο ύψος των ώμων 3×15

ΠΡΟΣΟΧΗ: Εάν έχετε πρόβλημα με την μέση σας οι ασκήσεις αυτές πρέπει να γίνονται με την επίβλεψη ενός γυμναστή.

Πηγή: iatronet.gr

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept