Η καλύτερη 10λεπτη γυμναστική πριν τον ύπνο ( βίντεο)

157

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να…αφιερώσετε  μερικά λεπτά από τον χρόνο σας και αντί να στριφογυρίζετε στο κρεβάτι ή να διαβάζεται ρομαντικά μυθιστορήματα, να …προπονηθείτε για να εκτελέσετε το παρακάτω πρόγραμμα εύκολων ασκήσεων.

H γυμναστική λίγο πριν πέσετε για ύπνο μπορεί να φαίνεται κακή ιδέα, αλλά έχει πολλά οφέλη. Κατ αρχήν σας χαλαρώνει – αρκεί το πρόγραμμα να είναι σύντομο- αφετέρου αποφεύγετε τις αϋπνίες,  και θα παραδωθείτε στον Μορφέα, χωρίς κακές σκέψεις και χωρίς την κακή επιρροή της τηλεόρασης.

Ένα ακόμη όφελός έχετε όμως να κερδίσετε, να ενεργοποιήσετε το μεταβολισμό σας και να κάψει επιπλέον θερμίδες. Ποτού κυλιστείτε στα σεντόνια, μια γρήγορη προπόνηση,θα σας ξεμουδιάσει από την ακινησία της πολυθρόνας και θα σας κάνει πιο ευέλικτους/ες αν προκύψει κάτι άλλο στη συνέχεια.

Η γυμναστική που προτείνουμε, αποτελείται από ένα σύνολο διαφορετικών ασκήσεων σχεδιασμένων να γυμνάσουν όλες τις βασικές μυϊκές ομάδες του σώματός σας .

Ακολουθείστε το παρακάτω πρόγραμμα

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept