Μπάλες: Εργαλεία άσκησης που προσθέτουν διασκέδαση στη γυμναστική

68

Θέλετε να προσθέσετε ένα νέο είδος πρόκλησης στην ρουτίνα άσκησής σας;

Βρείτε μια μπάλα, ένα φθηνό εργαλείο γυμναστικής που με τις κατάλληλες  ασκήσεις θα σας βοηθήσει να αναπτύξετε δύναμη, αντοχή,ακόμα και ευελιξία.

Αφήστε που πολλές ασκήσεις γίνονται με έναν σύντροφο, προσθέτοντας, μια διάσταση διασκέδασης στις προπονήσεις.Ενώ για  σόλο ασκήσεις, προτιμήστε  να έχει λαβές.

Οι ιατρικές μπάλες,που χρησιμοποιούνται κυρίως στα φυσικοθερπευτήρια υπάρχουν σε  διάφορα μεγέθη, από το μέγεθος του τένις έως του μπάσκετ και  ζυγίζουν από 1 έως 50 κιλά και άνω.

Δοκιμάστε διαφορετικά βάρη πριν αγοράσετε…

Για να ξεκινήσετε, δοκιμάστε την απλή άσκηση με την ονομασία V-up:

Ξαπλώστε ανάσκελα με τα πόδια ευθεία και επεκτείνετε τα χέρια σας πάνω από το κεφάλι σας. Να είστε με τα χέρια  τεντωμένα κρατώντας την μπάλ. Παράλληλα, σηκώστε τα πόδια σας, παράλληλα με  τα χέρια σας. Στόχος σας είναι  να φέρετε την μπάλα στα πόδια σας (το πάνω μέρος του σώματος και τα πόδια σας ανυψώνουν για να σχηματίσουν σχήμα V στην κορυφή της κίνησης). Επιστρέψτε στην αρχική θέση  και επαναλάβετε .

 

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept