Εναλλακτικές λύσεις : Υγιεινά ποτά για να ξεκινήσετε την ημέρα σας

40

Πρώτα απ ‘όλα, δεν υπάρχει τίποτα κακό με την κατανάλωση καφέ το πρωί. Αλλά για πολλούς λόγους, ορισμένοι  μπορεί να θέλουν να  τον αποφύγουν και να απαλλαγούν από την εξάρτηση της καφεΐνης. Σύμφωνα με τους διαιτολόγους, τέσσερα είναι τα  υγιεινά ροφήματα  που μπορείτε να συμπεριλάβετε στην πρωινή σας ρουτίνα αντί του καφέ

  1. Πράσινο τσάι

Σύμφωνα με διάφορες μελέτες, αυτό το είδος τσαγιού μπορεί να προσφέρει ανακούφιση από τις αλλεργίες, να προάγει την καλύτερη όραση, να μειώσει τα επίπεδα χοληστερόλης και να μειώσει τον κίνδυνο τερηδόνας. Ο Brigitte Zeitlin, καταχωρημένος διαιτολόγος και ιδιοκτήτης της BZ Nutrition, σημειώνει ότι το τσάι περιέχει λιγότερη καφεΐνη και περισσότερα αντιοξειδωτικά σε σύγκριση με τον καφέ.

  1. Κεφίρ

Αν αντιμετωπίσετε προβλήματα όπως φούσκωμα ή ακανόνιστες κινήσεις του εντέρου, το κεφίρ ειναι κατάλληλο για σας. Είναι προιόν γάλακτος που έχει υποστεί ζύμωση και ενισχύει την πεπτική υγεία καθώς  είναι πλούσιο σε προβιοτικά.

  1. Νερό με λεμόνι

Δημιουργήσετε το τέλειο υποκατάστατο του καφέ το πρωί. Είναι ο  καλύτερος τρόπος να αναπληρώσετε το νερό που έχει χάσει  το σώμα σας κατα τη διάρκεια της νύχτας.Παράλληλα, με το λεμόνι,  εξασφαλίζει ότι λαμβάνετε επαρκή ποσότητα βιταμίνης C  για να δώσετε στο ανοσοποιητικό σας σύστημα μια ώθηση και να βελτιώσετε την υγεία του δέρματός σας.

  1. Smoothie

Βάλτε πολλά φρούτα στο μπλέντερ ή αναμίξετε τα με πράσινα λαχανικά. Οι διαιτολόγοι συνιστούν επίσης να  συμπεριλάβετε μια καλής ποιότητας πρωτεΐνη στο smoothie σας. Αυτό θα μπορούσε να είναι το γιαούρτι, το χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γαλακτοκομικό γάλα ή η πρωτεϊνική σκόνη για όσους ακολουθούν μια δίαιτα χορτοφαγική.

 

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept