36ος Μαραθώνιος Αθήνας: Πώς να προετοιμάσετε το σώμα σας για τρέξιμο

36

Αν ανήκετε στους δρομείς που τιμούν το κορυφαίο αθλητικό γεγονός της χρονιάς για πρώτη φορά μη ξεχάσετε στιγμή ότι η  σωστή διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο. Την ημέρα που τρέχετε είναι καλό να κάνετε ένα πολύ ελαφρύ γεύμα που να περιλαμβάνει πολλούς υδατάνθρακες και λίγες πρωτεΐνες 2 -3 ώρες πριν τον αγώνα.

Επίσης μείνετε καλά ενυδατωμένοι. Πιείτε αρκετό νερό έως και μία μέρα πριν τον αγώνα. Την ίδια μέρα όμως αποφύγετε την υπερβολική κατανάλωση. Υπολογίζετε τις απώλειες υγρών μετρώντας το βάρος σας – χωρίς ρούχα – πριν και μετά το τρέξιμο.

Για κάθε 1 κιλό που έχετε χάσει πρέπει να πίνετε περίπου 200ml νερό. Το τέλειο είναι 200ml νερό 50 λεπτά πριν τον αγώνα.

Είναι αυτονόητο ότι ήδη έχετε διαλέξει το σωστό αθλητικό παπούτσι για να έχει τη σωστή στήριξη όλο το σώμα.

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept