Πότε το κάθισμα, γίνεται… γυμναστική

135

Η άσκηση που αποκαλείται ευρέως … καθίσματα (squats) αποτελούν μια εξαιρετική για να γυμνάσετε τους μηρούς, τους γλουτούς αλλά και την πλάτη σας. Στόχος ειναι να την κάνετε καθημερινά και προοδευτικά να βάλετε βάρη για καλύτερα αποτελέσματα. Γι αρχή:

Ανοίξτε τα πόδια στο άνοιγμα των ώμων σας και ανασηκώστε το στήθος σας .

Καθώς σκύβετε, ρίξτε το βάρος σας στις φτέρνες σας, κρατώντας το στήθος σας ανασηκωμένο.

Σκύψτε μέχρι οι αγκώνες σας να αγγίξουν τα γόνατά σας.

Σηκωθείτε παίρνοντας  δύναμη από τις φτέρνες και τα πόδια σας.

Τι πρέπει να προσέξετε:

– Τα γόνατά σας δεν πρέπει να ξεπερνούν τις πατούσες σας καθώς σκύβετε.

– Δεν πρέπει να καμπουριάζετε. Φροντίστε να έχετε ανασηκωμένο τον θώρακά σας και η μέση σας να σχηματίζει καμπύλη προς τα έξω (σαν να τεντώνεστε).

– Σφίξτε τα πόδια σας για να διευκολύνετε την εκτέλεση της άσκησης.

Δείτε το σχετικό βίντεο

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept