Το τρέξιμο στο κρύο έχει πλεονεκτήματα-Δοκιμάστε το

93

Αν το καλοκαίρι και την άνοιξη τρέχετε στο πάρκο της γειτονιάς σας αλλά τον χειμώνα κλείνεστε στο γυμναστήριο και κάνετε διάδρομο, ίσως πρέπει να το ξανασκεφτείτε. Σύμφωνα με τους ειδικούς, οι κρύες θερμοκρασίες ευνοούν την καύση λίπους και μπορούν να μας βοηθήσουν να πετύχουμε τον στόχο μας πιο γρήγορα.

Το κρύο μπορεί να μετατρέψει το λευκό λίπος, δηλαδή το ανεπιθύμητο λίπος, σε καφέ λίπος, δηλαδή το λίπος που βοηθά τον οργανισμό μας να κάψει θερμίδες.  Έτσι όταν γυμναζόμαστε σε εξωτερικούς χώρους κατά τη διάρκεια του χειμώνα, όχι μόνο καίμε περισσότερες θερμίδες αλλάξουμε και την σύνθεση του λίπους.

Τα πλεονεκτήματα που έχει το να γυμνάζεσαι στο κρύο!

Το σοκ του οργανισμού

Το χειμώνα ο ανθρώπινος οργανισμός προτιμά να αποθηκεύει λίπος και όχι να το καίει. Έτσι δεν θα αποφύγετε να νιώσετε για τα καλά το κρύο όταν ξεκινήσετε την προπόνηση. Το σοκ του οργανισμού δεν είναι τίποτα άλλο από την προειδοποίηση ότι είστε έτοιμος να κάψετε θερμίδες που ο οργανισμός ενστικτωδώς θέλει να κρατήσει επειδή είναι χειμώνας.

Ο μεταβολισμός δουλεύει παραπάνω

Αν ακόμα δεν πείθεστε να γίνετε οπαδός της προπόνησης έξω στο κρύο, θα πρέπει να γνωρίζετε πως ο μεταβολισμός σε τέτοιες προπονήσεις λειτουργεί παραπάνω. Σύμφωνα με μετρήσεις είναι σαν να έχει κάνει καάνετε 7 ώρες cardio την εβδομάδα! Τα αποτελέσματα στην εικόνα σας θα είναι θεαματικά!

Οι μύες αναπνέουν περισσότερο

Το κρύο κάνει το σώμα σου να συνεχίζει να προσαρμόζεται. Οι πνεύμονες και η καρδιά λειτουργούν πιο σκληρά σε τέτοιες συνθήκες. Αυτό βοηθάει να βελτιωθεί η αεροβική λειτουργία των μυών, που σημαίνει ότι λαμβάνουν περισσότερο οξυγόνο κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Ο κίνδυνος για ιώσεις μειώνεται

Όλη η σκληρή δουλειά που απαιτείται από τον οργανισμό δυναμώνει τις άμυνες σου. Μάλιστα μειώνεται ο κίνδυνος να κολλήσεις την κοινή ίωση κατά 30%!

Το κρύο βελτιώνει τη διάθεση

Τα οφέλη της γυμναστικής στην ψυχολογία και την διάθεση μας είναι γνωστά. Όμως τα οφέλη της προπόνησης έξω στο κρύο σχετίζονται και με την ψυχολογία σου. Φαίνεται πως ορμόνες όπως οι βήτα ενδορφίνες κρατούν μακριά την κατάθλιψη. Επίσης μειώνουν το στρες της καθημερινότητας!

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept