Λαμπερή επιδερμίδα: Τρεις κινήσεις-ματ μετά τη γυμναστική

126

Δερματικές παθήσεις, όπως το έκζεμα και η ακμή, «απειλούν» την υγεία μας, μετά τη γυμναστική.

Γι’ αυτόν το λόγο είναι σημαντικό να προσέχετε τρία βασικά πράγματα, προκειμένου να διατηρείτε την επιδερμίδα σας υγιή:

1. Πλύσιμο

Χρησιμοποιήστε ζεστό νερό, αλλά όχι καυτό, δεδομένου ότι μπορεί να κάνει το δέρμα σας υπερβολικά ξηρό και να το ερεθίσει, ιδιαίτερα στο πρόσωπό σας. Μια καλή ιδέα είναι να χρησιμοποιήσετε κομπρέσες με πράσινο τσάι για να καθαρίσετε και αν ηρεμήσετε την επιδερμίδα σας. Οι ανοιχτοί πόροι σε εκείνο το σημείο θα βοηθήσουν στην καλύτερη απορρόφηση των αντιοξειδωτικών ουσιών.

 2. Απολέπιση

Μετά το ντους είναι καλό να κάνετε απολέπιση ώστε να αφαιρεθεί το ανώτερο στρώμα των νεκρών κυττάρων του δέρματος και η επιδερμίδα να μείνει λεία και καθαρή.

3. Ενυδάτωση

Μετά από έντονη γυμναστική ο οργανισμός (και άρα η επιδερμίδα) αφυδατώνονται σε μεγάλο βαθμό. Πιείτε αρκετό νερό και καλό είναι να χρησιμοποιήσετε και ενυδατική κρέμα εξωτερικά για να διατηρήσετε το δέρμα σας απαλό. Επιλέξτε μια ενυδατική κρέμα πλούσια σε ενυδατικά συστατικά , για μετά το πλύσιμο και την απολέπιση. Αυτά τα συστατικά “κλειδώνουν” το νερό στο δέρμα σας.

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept