Διαλέξατε το λάθος άθλημα; Αυτά τα σημάδια… σας προειδοποιούν

81

Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι για γυμναστική. Το σώμα αντιδρά και με συγκεκριμένα σημάδια προσπαθεί να σας δείξει ότι δεν μπορεί να ανταποκριθεί. Εσείς πρέπει απλώς να τα διαβάσετε.

Όταν το σώμα σου δεν αντιδρά ενδεχομένως με τον τρόπο που θα ήθελες, τότε μήπως η γυμναστική που κάνεις δεν είναι για σένα; Αν δώσεις προσοχή στο πώς νιώθεις, ψυχικά και φυσικά, τότε θα βοηθήσεις τον εαυτό σου να καταλάβει αν αυτή η άσκηση είναι για σένα ή αν πρέπει να δοκιμάσεις κάτι άλλο.

Δεν είναι όλα τα είδη γυμναστικής για όλους και υπάρχει ένα πράγμα που πρέπει πάντα να λαμβάνεις σοβαρά υπόψιν σου: Το επίπεδο γυμναστικής σου και την υγεία σου..

Μήπως η γυμναστική που κάνεις δεν είναι για σένα; Πως θα το καταλάβεις;

Ακραίοι μυϊκοί πόνοι

Είναι φυσιολογικό να έχετε κάποιον μυϊκό πόνο μετά από μια σκληρή ή καινούργια προπόνηση. Αλλά ο παρατεταμένος πόνος μετά από τρεις μέρες δεν είναι καλό σημάδι. Αν νιώθετε ότι έχεις μια πληγή πάντα, το σώμα μπορεί να σας λέει πως αυτή η άσκηση είναι πολύ έντονη γα σένα τη δεδομένη στιγμή.

Μόνιμη κούραση
Η γυμναστική θα πρέπει γενικά να σας δίνει ενέργεια και όχι να πέφτεις σε λήθαργο ή να νιώθετε υποτονικά. Αν είτε μονίμως εξαντλημένος, ίσως κάνετε υπερβολική γυμναστική. Προσπαθήστε μερικές μέρες να ξεκουράζεστε, δοκιμάστε μια διαφορετική άσκηση και σίγουρα φάτε καλά και κοιμήθείτε καλά ώστε να επιτρέψεις στο σώμα σου να αποκομίσει όλα τα οφέλη της γυμναστικής.

Βαριέστε

Αν νιώθετε ότι η γυμναστική πια που κάνεις δεν είναι μια πρόκληση για σένα, αν δεν αισθάνεστε τη διαφορά μέσα σας και στο σώμα σας, τότε μπορεί η συγκεκριμένη γυμναστική να μην είναι πια για εσάς. Όταν κάνετε την ίδια προπόνηση, μετά από μερικές εβδομάδες δεν θα είναι πια πρόκληση για το σώμα σας και δεν θα ανταποκρίνεται σε αυτή την άσκηση.

Ζαλίζεστε
Πονοκέφαλος, ναυτία και ζάλη είναι όλα σημάδια ότι κάτι συμβαίνει με τη γυμναστική που κάνετε. Μπορεί να πιέζετε υπερβολικά τον εαυτό σας για μια άσκηση ή να κάνετε γυμναστική υπό ακραίες συνθήκες. Μια πολύ έντονη προπόνηση μπορεί να προκαλέσει όλα αυτά τα συμπτώματα. Η αφυδάτωση είναι ο βασικός ένοχος, όπως η λάθος διατροφή και η έλλειψη ύπνου.

Αρρωσταίνετε συχνά
Η υπερβολική γυμναστική μπορεί να οδηγήσει σε εξασθενημένο ανοσοποιητικό σύστημα, επινεφριδιακά προβλήματα, χαμηλό σωματικό βάρος και αμηνόρροια. Αντί να βελτιώνετε την απόδοσή σας, προκαλείτε βλάβες και εξασθενείς την ικανότητα του σώματος να πετύχει τους στόχους. Άλλες ενδείξεις είναι η αϋπνία, απώλεια όρεξης, ευερεθιστότητα απώλεια ενδιαφέροντος.

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept