Έλλειψη χρόνου; Να πως θα γυμναστείτε

230

Δεν έχουμε όλοι την “πολυτέλεια” του χρόνου. Ακόμα και αυτό όμως δεν αποτελεί αρκετή δικαιολογία για να μην γυμναζόμαστε καθόλου. Υπάρχουν τρόποι να γυμναστούμε χωρίς να χάσουμε πολύτιμο χρόνο.

Γυμναστική παντού

Με απλές αλλαγές μπορούμε να γυμνάσουμε το σώμα μας κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Για παράδειγμα, παρκάρουμε το αυτοκίνητο λίγο πιο μακριά από τον προορισμό μας κατεβαίνουνε 1 με 2 στάσεις νωρίτερα (όσο αντέχουμε), χρησιμοποιούμε τις σκάλες αντί για το ασανσέρ ή τις κυλιόμενες κ.τ.λ. Ένα καλό τρικ που ενεργοποιεί τους κοιλιακούς μας, είναι η αναπνοή. Όταν στεκόμαστε σε μία ουρά ή γενικότερα είμαστε όρθιοι παίρνουμε μια βαθιά αναπνοή προσπαθώντας να ανοίξουμε το θώρακα και τα πλευρά μας. Έπειτα εκπνέουμε, ρουφώντας την κοιλιά μας και μένουμε σε αυτή τη θέση για λίγα δευτερόλεπτα. Αν το κάνετε αυτό 2 – 3 φορές την ημέρα θα καταφέρετε να γυμνάσετε την κοιλιά σας.

Στο σπίτι

Αν ακόμα και ο χρόνος που χρειάζεστε για να φτάσετε στο γυμναστήριο είναι πολύτιμος ή το ωράριό σας δεν συμβαδίζει με αυτό του γυμναστηρίου μπορείτε απλά να γυμναστείτε στο σπίτι. Στο ίντερνετ ή σε κάποιο ξεχασμένο dvd γυμναστικής που έχετε σίγουρα στο σπίτι, θα βρείτε ολιγόλεπτα προγράμματα, που δεν απαιτούν ιδιαίτερο εξοπλισμό

Για γονείς

Ποιος είπε όταν έχεις παιδιά δεν μπορείς να γυμναστείς; Αντίθετα, αν ακολουθήσετε τους ρυθμούς των παιδιών σας θα διαπιστώσετε πως θα γυμναστείτε πιο εντατικά και από το πιο γρήγορο πρόγραμμα εκγύμνασης. Το σκοινάκι, το χούλα χουπ, η μπάλα και γενικά σχεδόν όλα τα παιχνίδια με τα παιδιά απαιτούν καλή φυσική κατάσταση.

Για λίγο αλλά σωστά

Οι περισσότεροι πιστεύουν πως χρειάζονται τουλάχιστο 1 ώρα για να γυμναστούν ικανοποιητικά και να έχουν τα ανάλογα αποτελέσματα. Όμως ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας αναφέρει πως ακόμα και 30 λεπτά άσκησης είναι αρκετά για να ενισχύσετε την φυσική σας κατάσταση. Εξίσου ικανοποιητικά αποτελέσματα έχετε ακόμα και αν κάνετε διακεκομμένο πρόγραμμα, δηλαδή 15 λεπτά το πρωί και το βράδυ. Γενικά, ακόμα και 5 – 10 λεπτά να έχετε στο χρόνο σας γυμναστείτε! Αρκεί να είστε προσεκτικοί με τις ασκήσεις σας. Δηλαδή, καλύτερα να κάνετε λιγότερες ασκήσεις αλλά να τις κάνετε σωστά παρά να κάνετε πολλές με λάθος τρόπο.

Διαλειμματική γυμναστική

Είναι η νέα τάση και ο καλύτερος τρόπος εκγύμνασης για όσους δεν έχουν χρόνο. Πολύ απλά μπορείτε να κάνετε 3-4 λεπτά (πολύ) εντατική άσκηση, διάλειμμα για λίγα λεπτά και μετά ξανά εντατική γυμναστική για όσο περισσότερο μπορείτε αλλά όχι περισσότερο από μισή ώρα. Αυτή η εναλλαγή κάνει τον οργανισμό μας να καίει περισσότερες θερμίδες και βάζει “φωτιά” στο μεταβολισμό μας.

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept