Συμβουλές για να διατηρήσετε τη νεανική σας εμφάνιση και την επιβράδυνση της γήρανσης

129

Στις περισσότερες γυναίκες, τα σημάδια της γήρανσης εμφανίζονται στην ηλικία των 30 με 35· αυτό εξαρτάται καθαρά από τον τρόπο ζωής του καθένα. Ενώ μερικά από αυτά τα σημάδια είναι απολύτως φυσιολογικά κάποια άλλα θα μπορούσαν να καθυστερήσουν την εμφάνισή τους για μερικά χρόνια ακόμη. Ευτυχώς, επειδή αυτοί οι δείκτες χρειάζονται αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα για να αναπτυχθούν, έχετε τη δυνατότητα να στοχεύσετε στους βασικούς παράγοντες που θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε τη νεανική σας εμφάνιση και να αισθάνεστε νεότερες..

Να ακολουθείτε μια υγιεινή διατροφή: Η διατροφή παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην υγεία και την ομορφιά. Το πρόγραμμα μιας υγιεινής διατροφής περιλαμβάνει μεγάλες ποσότητες φρούτων, λαχανικών, σιτηρών ολικής άλεσης, άπαχου κρέατος και ψαριών καθώς και λιπαρών οξέων ωμέγα-3.

Να κοιμάστε αρκετά: Η επαρκής ξεκούραση και ο ποιοτικός ύπνος είναι ζωτικής σημασίας για την καλή υγεία τόσο τη σωματική όσο και την ψυχική. Όταν κοιμάστε το σώμα σας αναζωογονεί τα κύτταρά σας και εκτελεί βασικές λειτουργίες τις οποίες είναι αδύνατο να εκτελέσει τις υπόλοιπες ώρες της ημέρας.

Να πίνετε ένα ποτήρι κόκκινο κρασί την ημέρα: Πίνοντας κόκκινο κρασί, με μέτρο, προσφέρετε στο σώμα σας αντιοξειδωτικά, σίδηρο, βιταμίνες Α, C και το σύμπλεγμα βιταμινών Β τα οποία εκτός από τα θρεπτικά συστατικά που προσφέρουν, βελτιώνουν την υγεία σας και διατηρούν σε καλή κατάσταση το δέρμα σας.

Αυξήστε την πρόσληψη νερού: Η κατανάλωση νερού είναι απαραίτητη για ένα υγιές σώμα και πνεύμα. Πρέπει να διατηρείτε τα κύτταρά σας ενυδατωμένα έτσι ώστε να μπορούν να αναγεννιούνται και να εκτελούν τις χιλιάδες βασικές λειτουργίες τους.

Αποφύγετε την κατάχρηση αλκοόλ, καπνίσματος: Αυτές οι κακές συνήθειες μπορούν να κλέψουν χρόνια από τη ζωή σας και να καταστρέψουν τη νεανική σας εμφάνιση. Δηλητηριάζουν στην κυριολεξία το σώμα και επιταχύνουν τη διαδικασία της γήρανσης… για να μην αναφέρουμε τις ασθένειες που προκαλούν.

Πηγή: meygeia.gr

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept