5+1 τρόποι για να αντιμετωπίζετε το …ξυπνητήρι το πρωί!

38

Το να ξυπνάει κάποιος πολύ νωρίς το πρωί μπορεί να είναι αρκετά βασανιστικό ειδικά αν δεν είναι αυτό που λέμε πρωινός τύπος. Για πολλούς ανθρώπους το πρωινό ξύπνημα και ο ήχος από το ξυπνητήρι είναι εφιάλτης και σε αρκετές περιπτώσεις λόγος αργοπορίας στη δουλειά. Οι επιστήμονες υποστηρίζουν πως κλειδί για να ξυπνάμε εύκολα το πρωί βρίσκεται μέσα στο σώμα μας. Τουτέστιν πρέπει να ρυθμίσουμε το ρολόι του σώματος μας, προγραμματίζοντας τον ύπνο μας. Ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες, αν δεν είστε  “πρωινοί” τύποι και θα νιώσετε πολύ καλύτερα.

1. Ρυθμίστε το ξυπνητήρι στην πιο δυνατή ρύθμιση. Ο έντονος θόρυβος, ενώ είναι δυσάρεστος, διεγείρει την παραγωγή αδρεναλίνης. Επίσης, τοποθετήστε το ξυπνητήρι σας μακριά, έτσι ώστε να πρέπει να βγείτε από το κρεβάτι για να το απενεργοποιήσετε. Ακόμα καλύτερα,χρησιμοποιήστε την τεχνολογία ως βοήθημα.

Υπάρχουν πολλές εφαρμογές που μπορείτε να κατεβάσετε στο τηλέφωνό σας και να σας βοηθήσουν να ξυπνήσετε γρήγορα αλλά και να αποφύγετε την παγίδα της αναβολής. Κατεβάστε μια εφαρμογή που που απαιτεί να ανακινήσετε έντονα τη συσκευή σας πριν κλείσει η δόνηση και ο ήχος από το ξυπνητήρι σας.

2. Αφήστε το φυσικό φως μέσα στο δωμάτιο. Βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε βαριές περσίδες ή κουρτίνες που εμποδίζουν το φυσικό φως να μπει στην κρεβατοκάμαρά σας.Ανοίξτε τις κουρτίνες και αφήστε το φως να σας χτυπήσει αμέσως μόλις ξυπνήσετε.Το φυσικό φως στέλνει σήματα στο νευρικό σύστημα για την αύξηση της θερμοκρασίας του σώματος και τη μείωση της ποσότητας της μελατονίνης που προκαλεί ύπνο στην κυκλοφορία του αίματος.

3. Μόλις ξυπνήσετε, πιείτε ένα ποτήρι νερό. Όλη τη νύχτα το σώμα συχνά αφυδατώνεται, έτσι ώστε να νιώθετε το σώμα σας βαρύ και κουρασμένο.

4. Φάτε ένα υγιεινό πρωινό. Το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, τρώγοντας ένα υγιεινό και θρεπτικό πρωινό, μπορείτε να καταπολεμήσετε την κούραση και να βελτιώσετε τα επίπεδα της ενέργειας σας. Επιλέξτε κάτι με πρωτεΐνες και φυτικές ίνες αλλά και σύνθετους υδατάνθρακες.Παρόλο που οι υδατάνθρακες τροφοδοτούν το σώμα με την απαραίτητη ενέργεια, οι απλοί υδατάνθρακες που βρίσκονται σε πολλές τροφές πρωινού όπως ντόνατς ,καταναλώνονται γρήγορα από το σώμα και σας αφήνουν να νιώθετε κουρασμένοι. Ένα πρωινό από σύνθετους υδατάνθρακες σε συνδυασμό με πρωτεΐνες θα σας κάνει να νιώσετε πιο γεμάτοι για περισσότερο χρόνο.

5. Πιείτε ή μύριστε τον καφέ. Οι επιστήμονες έχουν διαπιστώσει ότι μόνο το άρωμα του καφέ μπορεί να μειώσει τις επιπτώσεις της στέρησης ύπνου. Επίσης, τα αιθέρια έλαια,η μέντα, ο ευκάλυπτος και το δενδρολίβανο μπορούν να βελτιώσουν την εγρήγορση σας.

6. Τέλος, κάντε ένα κρύο ντους. Βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και μπορεί να σας κάνει να αισθάνεστε ξύπνιοι και γεμάτοι ενέργεια.

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept