Δοκιμάστε το workout με την μπάλα BOSU

50

Οι ασκήσεις με μπάλα BOSU ενισχύουν ολόκληρο το σώμα, ενώ ταυτόχρονα αυξάνουν τον καρδιακό ρυθμό, σύμφωνα με το iatropedia.gr

Κάνετε όλες τις ασκήσεις την μια μετά την άλλη από 30″ την κάθε άσκηση χωρίς ενδιάμεσα διαλείμματα.

Κάνετε δύο ή περισσότερα σετ (κύκλους) ανάλογα με τη φυσική σας κατάσταση. Ένας κύκλος αποτελείται από πέντε  ασκήσεις στην σειρά χωρίς διάλειμμα, ενώ στο τέλος κάθε κύκλου κάνετε διάλειμμα 1′.

Μπορείτε να τροποποιήσετε κινήσεις όπου τυχόν απαιτείται για να ταιριάζουν στο επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης και του στόχους σας.

Να διατηρείτε πάντα το σώμα σας σε σωστή θέση κατά τη διάρκεια κάθε άσκησης. Είναι φυσιολογικό να μετατοπίζεστε για να διατηρήσετε την ισορροπία σας αλλά προσοχή μην πέσετε.

Εάν αισθάνεστε ότι δεν έχετε καθόλου ισορροπία, μπορείτε να κρατηθείτε από έναν τοίχο ή να βγάλετε εντελώς από το πρόγραμμα τις ασκήσεις που σας κάνουν να νιώθετε άβολα.

Άσκηση 1η

Εκτελούμε squat τοποθετώντας το BOSU ανάποδα.

Άσκηση 2η

Εκτελούμε push-ups με ανάποδο BOSU, με μάζεμα ποδιών και άρση του BOSU.

Άσκηση 3η

Εκτελούμε την άσκηση σανίδα (plank) πάνω και κάτω στην μπάλα BOSU

Άσκηση 4η

Κάνουμε push-ups στο κοίλο μέρος του BOSU.

Άσκηση 5η

Από θέση σανίδα στις παλάμες με πόδια επάνω στο BOSU, κάνουμε αναπήδηση δεξιά και αριστερά και επαναφορά.

Δείτε το πλήρες βίντεο της άσκησης

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept