Αυτό είναι το μυστικό για να διατηρήσετε υγιείς τους μύες σας άσχετα από την ηλικία

46

Στηριζόμαστε στην ενέργεια για να τα βγάλουμε πέρα κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Η ενέργεια και η αντοχή είναι πολύ σημαντικά για να ανταπεξέλθουμε στις καθημερινές υποχρεώσεις μας. Αν έχουμε ενέργεια μπορούμε να αξιοποιήσουμε καλύτερα το χρόνο μας, ενώ αν δεν έχουμε ενέργεια ο χρόνος μας πάει χαμένος.

Μεγάλο ποσοστό ανθρώπων παραπονιέται για μόνιμη εξάντληση. Το καθημερινό πρωινό ξύπνημα, ο ανήσυχος ύπνος, η απαιτητική δουλειά, το μεγάλωμα των παιδιών, το στρες «κλέβουν» την ενέργειά μας.

Η ενέργεια παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στις καθημερινές μας δραστηριότητες, αλλά είναι δύσκολο να διατηρηθεί σε υψηλά επίπεδα στη διάρκεια της ημέρας.

Για να έχεις λοιπόν περισσότερη ενέργεια και να νιώθεις ότι είσαι σε φόρμα και όχι εξαντλημένη μπορείς να βάλεις στη ζωή σου κάποιες συνήθειες που έχουν να κάνουν με τη διατροφή και την κίνηση.

Ας δούμε τις 5 καθημερινές συνήθειες:

1. Βάλε περισσότερη πρωτεϊνή στη διατροφή σου

Το επίπεδο ενέργειας του οργανισμού εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό από τη διατροφή. Οι πρωτεΐνες παρέχουν σταθερή ροή ενέργειας, γι΄ αυτό πρέπει να τις εντάξεις στο διατροφολόγιό σου. Μπορείς για παράδειγμα το πρωί να φας μια νόστιμη ομελέτα με τρία αυγά και παρέχει στον οργανισμό ενέργεια.

2. Βγες έξω στον ήλιο

Η βιταμίνη D αποτελεί ένα από τα «κλειδιά» για την καλή λειτουργία του οργανισμού μας. Είναι ένας πολύτιμος σύμμαχος υγείας για όλες τις ηλικίες. Οι επιστήμονες αποδίδουν τα υψηλά ποσοστά έλλειψης βιταμίνης D στην ανεπαρκή ή μη σωστή έκθεση στον ήλιο και στη χρήση αντηλιακών. Τα συνηθέστερα συμπτώματα της έλλειψης βιταμίνης D που περιγράφονται είναι κόπωση, γενικευμένη μυική αδυναμία, κράμπες, πόνος στις αρθρώσεις, αδυναμία συγκέντρωσης, κεφαλαλγίες.

3. Μην τρως πρωτεϊνη μόνο το μεσημέρι

Αντι να φας μια σαλάτα με κοτόπουλο το μεσημέρι, μπορείς να μοιράσεις τις πρωτεϊνες που τρως κατά τη διάρκεια της ημέρας σε όλα σου τα γεύματα.

4. Κάνε άσκηση με βαράκια

Βάλε τα βαράκια στη ζωή σου και κάνε πολλές επαναλήψεις με λίγα κιλά. Μπορεί η άθληση με βάρη να θεωρείται «ανδροκρατούμενη», αλλά πλέον όλο και περισσότερες γυναίκες επιλέγουν την προπόνηση με αντιστάσεις για μυϊκή ενδυνάμωση και τόνωση. Οι μύες καθώς μεγαλώνουμε μειώνονται αν δεν τους γυμνάζουμε. Με γυμναστική δύναμης διατηρούμε ή και αυξάνουμε τη μυϊκή μας μάζα, κάτι που αυξάνει και το μεταβολισμό μας. Η αεροβική γυμναστική δεν είναι αρκετή. Αν θες να έχεις περισσότερη δύναμη και ενέργεια πρέπει να κάνεις κάποιες ασκήσεις αντίστασης ή δύναμης με βάρη ή όργανα. Οσο χρόνων και αν είσαι έχεις πάρα πολλά οφέλη από τέτοια γυμναστική.

5. Βάλε ρόδι στη διατροφή σου

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να βάλεις το ρόδι στη διατροφή σου. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες που βοηθούν στη μείωση του άγχους. Αν νιώθεις εξαντλημένη και το άγχος να σε κυριεύει, ένα ποτήρι χυμό ρόδι είναι ό,τι καλύτερο!

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept