Γιόγκα ενάντια στην αρτηριακή πίεση

79

υyoga
Όταν σκέφτεστε τη γιόγκα, πιθανώς σας έρχονται στο μυαλό λέξεις όπως «ευελιξία», «χαλάρωση» και «διαλογισμός». Η εφαρμογή της γιόγκα ως συστήματος θεραπείας σπάνια έρχεται ως σκέψη στους ανθρώπους της Δύσης.
Ωστόσο, η γιόγκα έχει χρησιμοποιηθεί για χιλιάδες χρόνια για προβλήματα όπως η υψηλή αρτηριακή πίεση.
Ένας στους τρεις Δυτικούς έχει υψηλή αρτηριακή πίεση. Η υψηλή αρτηριακή πίεση (υπέρταση) είναι συχνά πρόδρομος για καρδιακές παθήσεις. Οι ειδικοί της γιόγκα πιστεύουν ότι είναι ιδιαίτερα ευεργετικές οι ασκήσεις της για την υψηλή πίεση του αίματος.
Η γιόγκα μειώνει την αρτηριακή πίεση, σύμφωνα με την αμερικανική Yoga Association (AYA). Η αρτηριακή πίεση έχει δύο τύπους: συστολική και διαστολική. Η AYA αναφέρει ότι η επιρροή της γιόγκα είναι πιο σημαντική στη διαστολική πίεση.
Τα οφέλη της γιόγκα όσον αφορά την υψηλή αρτηριακή πίεση προκύπτουν μέσω της χαλάρωσης του μυαλού και του σώματος. Η πρακτική της γιόγκα βοηθά στη μείωση των αρνητικών επιπτώσεων του στρες, συμπεριλαμβανομένης της έντασης, της ρηχής αναπνοής κ.ά. Επίσης, βελτιώνει τη σωματική δύναμη και την ευελιξία, ενώ μπορεί να βοηθήσει και στην απώλεια βάρους.
Ευεργετικές ασκήσεις για την υψηλή πίεση
Ορισμένες ασκήσεις της γιόγκα σχετίζονται ιδιαίτερα με την υψηλή αρτηριακή πίεση, σύμφωνα με το «Yoga Journal». Αυτές είναι:

  1. Ενωμένα γόνατα: Σταθείτε με τα πόδια ενωμένα. Εισπνεύστε από τη μύτη. Εκπνεύστε από τη μύτη και να λυγίστε προς τα εμπρός στη μέση, κρατώντας την πλάτη ίσια. Πιάστε τα μεγάλα δάχτυλα και τραβήξτε το σώμα προς τα κάτω.
  2. Καθισμένοι στο πάτωμα: Καθίστε με τα πόδια ίσια στο πάτωμα. Εκπνεύστε από τη μύτη και λυγίστε προς τα εμπρός τα ισχία. Κρατήστε την πλάτη ίσια και λυγίστε μέχρι να φθάσετε τα δάχτυλα των ποδιών.
  3. Η στάση της καμήλας: Γονατίστε στο πάτωμα. Εκπνεύστε και κάντε αψίδα την πλάτη σας, φθάνοντας πίσω, έως τους αστραγάλους. Γείρετε το κεφάλι και κοιτάξτε προς το ταβάνι. Οι γοφοί παραμένουν παράλληλα με τα γόνατα.
  4. Πιάστε το γόνατο: Ξαπλώστε μπρούμυτα στο πάτωμα με τα πόδια ίσια. Εκπνεύστε, λυγίστε το ένα γόνατο και αγκαλιάστε το στο στήθος. Κρατήστε το άλλο πόδι σε ευθεία γραμμή. Αλλάξτε πόδι.

Ρωτήστε τον γιατρό
Οι άνθρωποι με υψηλή αρτηριακή πίεση θα πρέπει να είστε προσεκτικοί, να ρωτούν τον γιατρό τους προτού κάνουν οτιδήποτε και να έχουν ένα καλό δάσκαλο γιόγκα, λέει το «Yoga Journal».
ΠΗΓΗ: www.naturalnews.com

Μπορεί επίσης να σας αρέσει