Θέλετε να αισθάνεστε καλά; Αυτός είναι ένας οδηγός διάσωσης από την κατάθλιψη ( βίντεο)

99

Αν πιστεύετε οτι κάτι σας φταίει και δεν μπορείτε να το εντοπίσετε, βρείτε το χρόνο να «ρουφίξετε» ευτυχία! Ο τρόπος ειναι απλός και ανέξοδος! Παρατηρήστε το κατοικίδιο σας! Δεν είναι μόνο η καλύτερη παρέα,αλλα και ο καλύτερος δάσκαλος, ώστε να σας δείξει πως μικρά πράγματα μπορεί να σας φτιάξουν τη διάθεση. Ξεκινήστε κάνοντας μια βόλτα στη λιακάδα ή ένα σύντομο ύπνο. Οι τετράποδοι συγκάτοικοί μας, αν και σιωπηλοί έχουν έχουν κώδικα επικοινωνίας, με τα μάτια την κίνηση, ή την ουρά και μπορεί η παρατήρησή τους να αλλάξει τις συνήθειές σας και – γιατί όχι – να σας διδάξει κάτι. :

1. Πάρτε μια σιέστα

Η απόλαυση του ύπνου, διαρκώς ερχεται σε δεύτερη μοίρα για τον άνθρωπο. Η παρέα με ένα κατοικίδιο θα σας μάθει οτι ένας υπνάκος μπορεί και να ενισχύσει την αποδοση, την αντοχή και το κέφι σας.

2. Περπατήστε κάθε μέρα

Τι καλύτερο από μια βόλτα; » Αδειάζεις» το μυαλό, κοιτάς γύρω, βγαίνεις από το σπίτι… Οι τακτικοί περίπατοι μπορεί, να σας βοηθήσουν στην καταπολέμηση ακόμη και της κατάθλιψης…αρκεί να μην πάρετε μαζί το κινητό σας.

3. Καλλιεργήστε φιλίες

Έχουμε  ξεχάσει να είμαστε φιλικοί και κοινωνικοί. Τα ζώα μπορούν να γίνουν οι αφορμή να μάθουμε πως να πλησιάζουμε τους γύρω μας.

4. Δείξτε την ευγνωμοσύνη σας

Τα ζώα, ξέρουν να λένε «ευχαριστώ» Εμείς μάλλον θεωρούμε αυτονόητο να το παραλείπουμε. Μάλλον θα πρέπει να θυμηθούμε ξανά τη σημασία  της ευχαριστίας.

5. Εκδηλώστε  την αγάπη σας

Τα σκυλιά όταν αγαπούν το δείχνουν και αυτό είναι μια καλή προσέγγιση και για τους ανθρώπους που επιδιώκουν να ενισχύσουν τις σχέσεις τους. Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Personal Relationships προτείνει ότι οι μικρές, τρυφερές χειρονομίες μπορεί να έχουν μεγάλο αντίκτυπο στο πόσο δεμένα και ικανοποιημένα αισθάνονται τα ζευγάρια.

6. Παίξτε

Το παιχνίδι δεν είναι μόνο για τα παιδιά και τα κατοικίδια. Στο βιβλίο του, «Play», ο Stuart Brown, MD, γράφει ότι το παιχνίδι είναι μια βασική ανθρώπινη ανάγκη, μαζί με τον ύπνο και το φαγητό. Ενισχύει την ευφυΐα, τη δημιουργικότητα, την επίλυση προβλημάτων και ενισχύει τις  κοινωνικές δεξιότητες.

7. Απολαύστε την ύπαιθρο

Μια πεζοπορία στο δάσος μπορεί να είναι η «καλύτερη» ενός σκύλου, αλλά έχει πολλά οφέλη και για το ανθρώπινο σε πνεύμα και σώμα. Ο χρόνος σε εξωτερικούς χώρους μπορεί να ενισχύσει την άσκηση, να αυξήσει τα επίπεδα της βιταμίνης D και να μειώσει το στρες. .

8. Κάντε συχνότερα στρέτσινγκ

Το στρέτσινγκ θα σας κρατήσει εύκαμπτους και σε φόρμα.  Ακόμη και στα μαθήματα γιόγκα υπάρχουν ονόματα «στάση σκύλου» και «στάση γάτας». Δείτε ένα παράδειγμα

Μπορεί επίσης να σας αρέσει