Ο εγκέφαλος θέλει τη γιόγκα του

149

Καλύτερη αιμάτωση του εγκεφάλου προσφέρει η γιόγκα αλλά και γενικότερα οφέλη κατά του στρες, σε σημείο μάλιστα στην Ινδία να έχει ιδρυθεί για την προώθησή της και Υπουργείο Γιόγκα.
Η γιόγκα βελτιώνει τη διάθεση και τη φυσική κατάσταση και βοηθά στην απώλεια βάρους και την αυξημένη ευελιξία.
Έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο Λος Άντζελες απ’ το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια έδειξε ότι συμμετέχοντες που έκαναν γιόγκα για μόλις 12 λεπτά την ημέρα για 8 εβδομάδες βελτίωσαν τις φλεγμονές σε σημεία του σώματός τους.
Μάλιστα, υπάρχουν κλινικές και νοσηλευτικά ιδρύματα στην Αμερική, που ενθαρρύνουν τη γιόγκα για την καταπολέμηση του άγχους.
Όπως διαπιστώθηκε, η γιόγκα βοηθά τους συμμετέχοντες για ν΄ αποκτήσουν ηρεμία και ν΄ αντιμετωπίσουν πιο εύκολα τα προβλήματα της καθημερινότητας, συνδυάζοντας τη σωματική με την ψυχική υγεία.
Οι ειδικοί τονίζουν πως «όταν μπορούμε να τραβήξει το μυαλό μας από μια κατάσταση στρες και να είναι παρούσα, ανοίγουμε τις πόρτες της ευτυχίας».

Η γιόγκα βοηθά στη διαχείριση της Διπολικής Διαταραχής

Άλλη έρευνα που δημοσιεύτηκε στην «Επιθεώρηση της Ψυχιατρικής Πρακτικής» έδειξε ότι η γιόγκα μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους να διαχειριστούν διπολική διαταραχή. Από στατιστικό δείγμα 100 ανθρώπων, ζητήθηκε να βαθμολογήσουν την επίδραση της γιόγκα στη ζωή τους και την ικανότητά τους να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα της διπολικής διαταραχής. Οι συμμετέχοντες συνήθως απάντησαν ότι η γιόγκα παρέχονται θετικές συναισθηματικές επιπτώσεις και μειώνεται το άγχος, ενώ 1 στους 5 σημείωσαν πως με τη γιόγκα άλλαξαν τη ζωή τους.
Μελέτη που έγινε στο Πανεπιστημίου του Ιλινόις έδειξε ότι 20 λεπτά γιόγκα βελτίωσε τη λειτουργία του εγκεφάλου, την αύξηση της εστίασης και την ενίσχυση της διατήρησης πληροφοριών.

Πηγή: Ecorazzi.com

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept