Ασκηθείτε για να μην πάθετε… μηνυματοκαβαλίκεμα!

59

tendencias-smartphone-2015-3 (1)
Έχετε νιώσει ποτέ μια κάποια ένταση στους ώμους ή στον αυχένα και αμέσως σκεφτήκατε ότι πρέπει να μειώσετε το άγχος, τη δουλειά ή ότι άλλο κάνετε σε υπερβολικό βαθμό;
Μαζί με όλα αυτά μάλλον θα πρέπει να σταματήσετε και την υπερβολική χρήση του κινητού σας.  Όταν στέλνετε 100 μηνύματα ή κάνετε scroll down στο Facebook και στα υπόλοιπα social media και  σερφάρετε για ώρες στο Ίντερνετ, καταπονείτε τους μύες του αυχένα.
Το «μηνυματοκαβαλίκεμα» (στο εξωτερικό το λένε «text neck») είναι πλέον ένα κοινό πρόβλημα, σύμφωνα με τους ορθοπεδικούς.
Έρευνα που πραγματοποιήθηκε έδειξε ότι προσθέτουμε 4 περίπου κιλά βάρος για κάθε 2,5 εκατοστά που σκύβουμε. Αυτό σημαίνει πως οι μύες που υπάρχουν στον αυχένα μας ζορίζονται αρκετά, μιας και όταν σκύβουμε για να ασχοληθούμε με το smartphone είναι σαν να βάζουμε περίπου 27 κιλά βάρος στο κεφάλι μας. Ποια είναι η λύση στο πρόβλημα; Να κρατάμε το κινητό μας στο ίδιο ύψος με τα μάτια μας! Και, φυσικά, να σηκωνόμαστε, να κινούμαστε και να ασκούμαστε!

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept