Πως να κάνετε το παιδί σας να αγαπάει το υγιεινό φαγητό

26

Εκπαιδεύοντας τα παιδιά σας γύρω από τις  υγιεινές διατροφικές συνήθειες και ενσωματώνοντας τις  στη ζωή σας, μπορείτε να βοηθήσετε να διατηρήσουν την κανονική ανάπτυξη και ένα υγιές βάρος.

Η μείωση της ποσότητας ζάχαρης και αλατιού στη διατροφή του  θα αποδειχθεί βασικός οδηγός στην παρασκευή γευμάτων.. Ο βασικός κανόνας ειναι να κατευθύνετε την επιλογή της οικογένειάς σας αντί να την υπαγορεύσετε.

Μπορείτε να κάνετε διάφορα τρόφιμα που είναι υγιεινά διαθέσιμα στο σπίτι. Αυτή η πρακτική θα βοηθήσει τα παιδιά σας να μάθουν να κάνουν επιλογές υγιεινής διατροφής. Μην συμπεριλάβετε τα μη υγιεινά τρόφιμα όπως τα τσιπς, τη σόδα και το χυμό από το μπακάλικο. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι το νερό σερβίρεται με όλα τα γεύματα.

ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ να  τρώει αργά

Διατηρήστε ένα αργό τρόπο στο τραπέζι και αφήστε να περάσουν  15 λεπτά προτού να προσφέρετε στο παιδί μια δεύτερη μερίδα. Μέχρι εκείνη την ώρα θα έχουν καταλάβει  εάν είναι πραγματικά πεινασμένοι. Ο μικρός χρόνος αναμονής, θα δώσει στον εγκέφαλο του παιδιού την καταγραφή της πληρότητας. Επιπλέον, η δεύτερη μερίδα, πρέπει να είναι μικρότερη από την πρώτη.

ΒΑΛΤΕ ΤΑ ΝΑ φτιάξουν κάτι μονά τους

Δραστηριότητες όπως αυτές θα σας δώσουν μια ιδέα για τις προτιμήσεις των παιδιών σας για φαγητό. Θα έχετε την ευκαιρία να εκπαιδεύσετε τα παιδιά σας σχετικά με τη διατροφή τη δημιουργία, οπότε, θα είναι πιο πρόθυμα και θα το βλέπουν σαν παιχνίδι προετοιμασίας

ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΡΟΦΙΜΑ ως ανταμοιβή ή τιμωρία

Αν η τροφή γίνει τιμωρία ή επιβράβευση, τα παιδιά θα σκεφτούν οτι η διατροφή είναι ρυθμιστής.  Η επιβράβευση των παιδιών με γλυκά και επιδόρπια αντί για λαχανικά ή τρόφιμα που δεν τους αρέσει είναι επίσης λάθος. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να οδηγήσει στην πεποίθηση ότι τα επιδόρπια και τα γλυκά είναι καλύτερα από τα λαχανικά.

ΜΗΝ ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΤΕ ΤΑ ΣΝΑΚ μπροστά στην τηλεόραση

Τραπεζαρία ή η κουζίνα  είναι ο χώρος του γεύματος και όχι ένα τραπεζάκι μπροστά στην τηλεόραση. Τα παιδιά πρέπει να αποθαρρύνονται να πάρουν το πιάτο τους μπροστά στην οθόνη για να μην τρώνε μηχανικά και καταναλώνουν περισσότερη ποσότητα από όσο πρέπει . Παράλληλα, σαν ενήλικες δεν πρέπει να δίνετε το κακό παράδειγμα.

ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕ τη ζάχαρη από τα γλυκά και τα αναψυκτικά

Τα γλυκά και τα ανθρακούχα ποτά συνδέονται με την παχυσαρκία. Με την κατανάλωση πολλών φρούτων και λαχανικών στη θέση γρήγορου φαγητού και πρόχειρου φαγητού, οι άνθρωποι θα μπορούσαν να αποφύγουν την παχυσαρκία ». -David H. Murdock

Ο γιατρός σας  μπορεί να αξιολογήσει το βάρος και την ανάπτυξή τους και να παράσχει πληροφορίες σχετικά με το εάν το παιδί πρέπει να χάσει ή να πάρει βάρος.

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept