Αυτές είναι οι τροφές που βελτιώνουν τη συγκέντρωση του παιδιού σας

128

Ως συγκέντρωση ορίζεται η πνευματική λειτουργία η οποία βοηθά τους ανθρώπους να επικεντρώνουν την προσοχή τους. Τόσο το μυαλό όσο και το σώμα συνεργάζονται για την επιτέλεση αυτής της λειτουργίας. Από την αλληλεπίδραση μεταξύ τους, μυαλό και σώμα ωφελούνται εξίσου. Αυτή η αμοιβαιότητα είναι ο λόγος, που η συγκέντρωση είναι σημαντική τόσο όταν τα παιδιά μελετούν για ένα επερχόμενο διαγώνισμα όσο και όταν προπονούνται, γιατί πρόκειται να λάβουν μέρος σε αθλητικούς αγώνες.

Έχει αποδειχθεί ότι η καλή διατροφή συμβάλλει στην αύξηση της ικανότητας συγκέντρωσης. Ο πρωταρχικός λόγος είναι ότι η καλή διατροφή διασφαλίζει στο σώμα την απαραίτητη ισορροπία που χρειάζεται ο νους για να συγκεντρωθεί. Κατά δεύτερον, διότι παρέχει στον εγκέφαλο τα καύσιμα που έχουν ανάγκη οι νευρώνες ώστε να λειτουργούν αποδοτικά.

Τα καλύτερα τρόφιμα που βελτιώνουν τη συγκέντρωση των παιδιών σας
1. Αβοκάντο
Το αβοκάντο είναι ένα φρούτο πλούσιο σε μονοακόρεστα λιπαρά. Βελτιώνει την επικοινωνία μεταξύ των νευρώνων και αυξάνει τη μνήμη. Τέλειο για την περίοδο των εξετάσεων!

2. Σολομός, σαρδέλες και γαύρος
Τα λιπαρά ψάρια είναι πλούσια σε Ωμέγα 3, Ωμέγα 6 και φώσφορο. Αυτά τα θρεπτικά συστατικά, καθιστούν τα λιπαρά ψάρια ιδανική τροφή για την ενίσχυση της λειτουργίας του εγκεφάλου.

3. Σέλερι
Οι αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που διαθέτει το σέλερι, οφείλονται στην λουτεολίνη που περιέχει. Το συγκεκριμένο συστατικό διευκολύνει τη διαδικασία της μάθησης και ενισχύει τη μνήμη.

4. Μύρτιλα, τα φρούτα που βελτιώνουν τη συγκέντρωση
Τα μύρτιλα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και ανθοκυανίνες. Οι ουσίες αυτές σας θωρακίζουν ενάντια σε νευρολογικές παθήσεις, όπως για παράδειγμα το Αλτσχάιμερ. Επιπλέον, ενισχύουν τη μάθηση, τη νόηση και τη μνήμη.

5. Μπρόκολο
Το συγκεκριμένο λαχανικό περιέχει υψηλή συγκέντρωση χολίνης, μια ουσία που κατατάσσεται στο σύμπλεγμα βιταμινών Β. Η χολίνη έχει διπλό ρόλο: κατά πρώτον, προωθεί την ανάπτυξη του εγκεφάλου του εμβρύου στη μήτρα. Επιπλέον, αποτρέπει την εξασθένηση των νοητικών λειτουργιών.

6. Ζωμός από κόκαλα κοτόπουλου
Ο ζωμός αυτός είναι θεραπευτικός για το στομάχι. Ως εκ τούτου, μειώνει το πλήθος των βακτηριδίων που περνά από την τροφή στην κυκλοφορία του αίματος και δυναμώνει τα εγκεφαλικά κύτταρα.

Πηγή: meygeia.gr

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept