Συμβουλές για καλό ύπνο από τον προπονητή των …ονείρων

106

Ο ύπνος μπορεί να επηρεάσει την απόδοση, την ενέργεια, τη νοητική εστίαση και τη συγκέντρωση. Αφουγκραζόμενος την ανάγκη για  ποιοτικό ύπνο, ο  Νικ Λιτλχέιλς, πρώην αθλητής του γκολφ, έγινε «προπονητής ύπνου» εγγυόμενος σταθερές επιδόσεις, γρηγορότερους χρόνους ανάκαμψης, υψηλότερα επίπεδα κινήτρων και καλύτερη λήψη αποφάσεων στους αθλητές!

Αν και μέχρι πρόσφατα, μόνο οι πολύ όμορφες γυναίκες , είχαν πρόσβαση στα υπνοδωμάτια των πρωταθλητών, τώρα, ο  Βρετανός «προπονητής των ονείρων», Νικ Λιτλχέιλς,  έχει το πάνω χέρι. Έχει αναλάβει μόνο την ελίτ των αθλητών τα τελευταία 15 χρόνια και απέκτησε το δικαίωμα να έχει γνώμη για όλο το φάσμα των ιδιωτικών τους χώρων, παρατηρώντας τα παπλώματα, τα βουνά από μαξιλάρια, τις τηλεοράσεις και ηλεκτρονικές συσκευές. Οι «νόμοι» που επιβάλλει δεν έχουν εξαιρέσεις.

«Μπορείτε να μπείτε στο υπνοδωμάτιο ενός παίκτη και να δείτε ότι η τηλεόραση βγαίνει από το κάτω μέρος του κρεβατιού, υπάρχει μια έξυπνη βάση για συσκευές, φορητοί υπολογιστές βρίσκονται στο κρεβάτι και φώτα αναμονής ανάβουν παντού. Πολύ λίγοι άνθρωποι συνειδητοποιούν ότι, κατά την πρώτη ώρα ύπνου, όλο αυτό το φως είναι σαν ένα λέιζερ στους αδένες του, με αποτέλεσμα να μην δημιουργείται η σωστή ισορροπία μεταξύ ορμονών του ύπνου και ορμονών αφύπνισης, και να περνά το μεγαλύτερο μέρος της νύχτας με ένα ελαφρύ ύπνο» αναφέρει στο βιβλίο του.

Τα περισσότερα ξενοδοχεία,  έχουν σχεδιαστεί  για εορταστικά σαββατοκύριακα και τεμπέλικες διακοπές, ώστε να διαθέτουν γενικά κρεβάτια σχεδιασμένα για να φιλοξενήσουν οποιονδήποτε μεταξύ 50  και 200 κιλών. Σίγουρα δεν είναι προσαρμοσμένα στις ανάγκες ελίτ αθλητών

Ο Νικ Λιτλχέιλς είναι κατηγορηματικός:«Η θερμοκρασία του υπνοδωματίου ενός παίκτη ήταν 32  βαθμοί», θυμάται ο Λιτλχέιλς. «Ήταν σαν να περπατάς σε μια σάουνα. Κανείς δεν του εξήγησε ότι ένας από τους φυσικούς παράγοντες που προκαλούν τον ύπνο είναι ένας δροσερός χώρος και ένα δροσερό κρεβάτι. Ένας άλλος παίκτης είχε καταναλώσει πολλή καφεΐνη και δεν μπορούσε να κοιμηθεί».

Δεν άργησε να φτάσει και η ώρα του πιο διάσημου πελάτη του Κριστιάνο Ρονάλντο, στον οποίο επανέλαβε την  αντίθεσή του με τον «μύθο του ύπνου των οκτώ ωρών».

Στόχος του είναι οι 5 κύκλοι των 90 λεπτών, δηλαδή, όσο διαρκεί και ένας αγώνας ποδοσφαίρου! Αλλά δεν ήταν μόνο αυτό το 90λεπτο που έπρεπε να προσέξει ο άσσος του ποδοσφαίρου, Κριστιανο Ρονάλντο.

Απαραίτητη προϋπόθεση καλού ύπνου, είναι  90 λεπτά πριν πέσει στο κρεβάτι, να απενεργοποιεί το τηλέφωνό του και να σταματάει να παρακολουθεί τηλεόραση ή οποιαδήποτε άλλη οθόνη.

Ο προπονητής του ύπνου, συμβουλεύει επίσης τους πελάτες του να κοιμούνται σε εμβρυϊκή θέση από το δεξί πλευρό, ώστε η καρδιά να λειτουργεί καλύτερα, σημειώνοντας ότι μπρούμυτα μπορεί να προκληθεί πονοκέφαλος.

Τα στρώματα δεν πρέπει να είναι υπερβολικά ψηλά ή  να «αγκαλιάζουν», η θερμοκρασία του δωματίου να είναι 16-18 βαθμοί, προκειμένου να αποφεύγεται ο κίνδυνος αφυδάτωσης.

Το δωμάτιο να είναι όσο πιο σκοτεινό γίνεται

Οι αθλητές δεν πρέπει να καταναλώνουν καφεΐνη, ζάχαρη και λιπαρά φαγητά που χρειάζονται χρόνο για να χωνευτούν.

Θεωρεί απαραίτητο τον απογευματινό ύπνο, προκειμένου να αναπληρωθεί ο  τυχόν χαμένος ύπνος.

Το καλύτερο; Πιστεύει :«δεν είμαστε σχεδιασμένοι να κοιμόμαστε μαζί», οπότε οι αθλητές είναι επιβεβλημένο να κοιμούνται μονοι.

Στα ζευγάρια που…επιμένουν, προτείνει ένα στρώμα super king size.

 

 

 

 

 

 

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept