Πώς να εντοπίσετε την κρυμμένη αιτία της κατάθλιψης

94

Η κατάθλιψη θεωρείται ως  ανεπάρκεια της σεροτονίνης, αλλά συνυπάρχουν βιολογικοί και ψυχολογικοί παράγοντες. Υπάρχουν και πολλές συνταγές για να βελτιώσετε τη διάθεση σας, αφού, σε συνδυασμό με την άσκηση, η χημεία του σώματος θα αλλάξει και  σας βοηθήσει να … απογειωθείτε!

Τα συμπτώματα της κατάθλιψης συχνά εκδηλώνονται ως:

  • Μειωμένη ενέργεια & κόπωση
  • Δυσκολία συγκέντρωσης και λήψης αποφάσεων
  • Αίσθημα ενοχής, ανικανότητας
  • Αϋπνία
  • Απώλεια ενδιαφέροντος για τα χόμπι, τις δραστηριότητες και το φύλο
  • Διαταραχές :  Απώλεια της όρεξης ή υπερκατανάλωση τροφών
  • Αίσθημα θλίψης ή άγχους
  • Σκέψεις αυτοκτονίας

Μπορείτε όμως να βοηθήσετε και αλλάζοντας και τη διατροφή σας και με τη γυμναστική

  • Εξαλείψτε το ψωμί, τα γαλακτοκομικά προϊόντα και τα επεξεργασμένα σάκχαρα
  • Επαναφέρετε την ισορροπία της χλωρίδας του εντέρου (βακτήρια)
  • Γυμναστείτε!  Υπάρχουν ατελείωτα προγράμματα που μπορείτε να βρείτε και να χρησιμοποιήσετε ή να δημιουργήσετε το δικό σας.
  • Εξετάστε τα συγκεκριμένα συμπληρώματα:
    • Έλαια ψαριών
    • Τα αντιοξειδωτικά, συμπεριλαμβανομένης της βιταμίνης C ( χρειάζονται για να μετατρέψουν την τρυπτοφάνη σε σεροτονίνη)
    • Η βιταμίνη B6 είναι απαραίτητη για να κάνει τους νευροδιαβιβαστές.
    • Απαιτείται ψευδάργυρος για την καταπολέμηση της φλεγμονής και τη ρύθμιση της νευρολογικής λειτουργίας.
    • Το μαγνήσιο βοηθά στη μείωση των βλαβερών επιδράσεων της ορμόνης κορτιζόλης.

 

 

Μπορεί επίσης να σας αρέσει