ΚΡΙΣΗ ΠΑΝΙΚΟΥ! Η άσκηση για να την καταπολεμήσετε μέσα σε 3 λεπτά

41

panikoss
Η ακόλουθη άσκηση στην αναπνοή μπορεί να γίνει ακόμα και για μόλις τρία έως πέντε λεπτά κάθε φορά και είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να σταματήσει η κλιμάκωση των συναισθημάτων θυμού, έντασης και απογοήτευσης.
Δείτε τι πρέπει να κάνετε:
-Καθίστε σε όρθια και άνετη θέση/στάση.
-Καθαρίστε το μυαλό σας από κάθε τι άλλο και εστιάστε στην παρούσα κατάσταση και αυτό που σας συμβαίνει εκείνη τη στιγμή. Μπορείτε να κλείσετε τα μάτια σας, αν θέλετε.
-Δώστε προσοχή στην αναπνοή σας. Εισπνεύστε αργά από τη μύτη. Μην βιάζεστε. Αφήστε να περάσουν μερικά δευτερόλεπτα διαρκούς εισπνοής.
-Εκπνεύστε από το στόμα, αλλά προσπαθήστε να κάνετε την εκπνοή να διαρκέσει τον διπλάσιο χρόνο από όσο η εισπνοή.
-Συνεχίστε την εισπνοή/εκπνοή και την συγκέντρωση στις σκέψεις σας για τρία έως πέντε λεπτά.
Αν θέλετε, μπορείτε να αυξήσετε την χρονική διάρκεια αυτής της τεχνικής στα 15-20 λεπτά την ημέρα. Με την τακτική εξάσκηση και επανάληψη, μπορείτε να εκπαιδεύσετε το σώμα σας να χαλαρώνει σε στρεσογόνες καταστάσεις, χρησιμοποιώντας αυτή την άσκηση.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει