Άγχος; Καταπολεμήστε το με αυτές τις μαγικές τροφές!

290

Συχνά ψάχνουμε ενστικτωδώς να παρηγορηθούμε από το άγχος τρώγοντας τα λάθος πράγματα. Κι όμως, υπάρχουν πολλές τροφές που μπορούν πραγματικά να μας φτιάξουν τη διάθεση και να μας χαρίσουν ηρεμία.

Τροφές για την ηρεμία του μυαλού

Μαγνήσιο
Το κακάο, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, το αβοκάντο, τα καρύδια και οι σπόροι, είναι τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο. Το μαγνήσιο είναι ένα μέταλλο που καταστείλει τις ορμόνες που ευθύνονται για την εκδήλωση του άγχους. Μερικές εξ αυτών είναι η κορτιζόλη και η αδρεναλίνη.

Προβιοτικά
Τα προβιοτικά, τα καλά βακτήρια που υπάρχουν στο έντερο συμβάλλουν στην ενίσχυση του πεπτικού και στην ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού συστήματος. Ο εγκέφαλος και το έντερο συνδέονται και έτσι όταν υπάρχει κάποια ανισορροπία στα βακτήριά του, παράγονται ορμόνες που ευθύνονται για την εκδήλωση του στρες.

L-θεανίνη
Η σκόνη matcha, τα ροφήματα βοτάνων και τα μανιτάρια είναι πηγές L-θεανίνης, μιας ένωσης που μειώνει τα υψηλά επίπεδα στρες, αυξάνει την γνωστική ικανότητα και ρυθμίζει τη λειτουργία των νευροδιαβιβαστών του εγκεφάλου. Η L-θεανίνη αυξάνει επίσης την παραγωγή της σεροτονίνης, της ντοπαμίνης και του GABA (γ-αμινοβουτυρικό οξύ), δύο νευροδιαβιβαστών που συμβάλλουν στην χαλάρωση του νευρικού συστήματος.

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept