Μήπως ήρθε η ώρα να κόψετε το κάπνισμα;

Συμβουλές που θα σας φανούν ιδιαίτερα χρήσιμες…

105

Αν και πάντα είναι καλή εποχή για απεξάρτηση από τον καπνό, ο καλός καιρός προσφέρεται ιδιαίτερα, αφού ακόμα υπάρχουν γλυκά φρούτα, κάνετε περισσότερες βόλτες, βγαίνετε έξω με φίλους, πηγαίνετε σε εκδηλώσεις ή ταξίδια. Μπορείτε, επίσης, να περπατάτε ή να κάνετε τζόκινγκ, οπότε πιο δύσκολα θα πάρετε βάρος!

Πώς μπορείτε, όμως, να κόψετε το κάπνισμα; Έχετε αναρωτηθεί ποτέ; Ναι, και μετά κάνετε το επόμενο τσιγάρο. Πέρα από τα ειδικά κέντρα, όπου πια μπορεί να πάει κάποιος, ώστε να το κόψει, τα ηλεκτρονικά τσιγάρα, που άλλοι τα θεωρούν χειρότερα του κανονικού και άλλοι υπερθεματίζουν σε αυτά, και τις εναλλακτικές θεραπείες, το τσιγάρο είναι εύκολο να το κόψει κάποιος, όταν αποφασίσει απλώς ότι το θέλει πραγματικά. Μερικές απλές συμβουλές είναι οι εξής:

 

  1. Ξεκινάτε τη μέρα σας με καφέ και πρωινό τσιγάρο; Σήμερα θα πιείτε τσάι (κρύο ή ζεστό). Αύριο θα πιείτε χυμό. Συνεχίστε μέχρι να περάσει ο πρώτος δύσκολος μήνας.
  2. Πάτε στο γραφείο. Σας έχει ζορίσει ο προϊστάμενος ή έχετε χαθεί μέσα στα χαρτιά. Θέλετε επειγόντως να κάνετε ένα τσιγάρο και να τα πείτε με τους φίλους σας στο καπνιστήριο. Δεν θα κάνετε τίποτα απ’ όλα αυτά. Θα παραγγείλετε μια πορτοκαλάδα!
  3. Έχει έρθει η ώρα του φαγητού. Μόλις τελειώσετε το γεύμα ή το δείπνο σας, θέλετε οπωσδήποτε ένα τσιγάρο. Δεν θα το κάνετε! Θα σηκωθείτε από το τραπέζι, θα μαζέψετε τα πιάτα ή θα βγείτε αμέσως έξω από το σπίτι ή στο μπαλκόνι. Μπορείτε, επίσης, να πάτε στο μπάνιο και να βουρτσίσετε τα δόντιά σας.
  4. Θέλετε να βγείτε έξω με φίλους. Δεν ξέρετε τι να κάνετε, αφού εκείνοι καπνίζουν αρειμανίως και εσείς δεν μπορείτε να πάρετε ούτε ένα ποτό. Όση ώρα καπνίζουν εκείνοι εσείς θα δοκιμάζετε μια νέα γεύση τσίχλας. Επίσης, δεν θα πάρετε το ποτό που πίνατε πριν, αλλά κάτι τελείως διαφορετικό. Αν δεν μπορείτε, καλύτερα τον πρώτο μήνα να βγαίνετε μόνο με παρέες ή φίλους που δεν καπνίζουν.
  5. Έχει έρθει η ώρα του ύπνου και εσείς ακόμη ονειρεύεστε να κάνετε ένα τσιγάρο. Δοκιμάστε ένα λικέρ που το είχατε ξεχασμένο κάπου στο σπίτι σας ή πάρτε μαζί σας ένα αν πάτε ταξίδι. Διαβάστε ένα βιβλίο αντί να δείτε τηλεόραση. Το βιβλίο κρατά και τα δυο σας χέρια απασχολημένα.
  6. Είστε με την οικογένεια και τα έχετε βάλει με όλους. Δοκιμάστε να παίξετε ένα επιτραπέζιο με τα παιδιά σας. Ειδάλλως, μπορείτε να ασχοληθείτε με τον κήπο σας ή να πάτε για παιχνίδια στο πάρκο ή στην παιδική χαρά. Το παν είναι να έχετε και τα δυο σας χέρια απασχολημένα – και όχι στο κομπιούτερ, όπου μπορείτε να έχετε το τασάκι από δίπλα!
  7. Κάνετε σεξ και θέλετε ένα τσιγάρο μετά. Δεν υπάρχει χειρότερο! Μπείτε τρέχοντας στο μπάνιο.
  8. Μην κάνετε το μοιραίο λάθος να πείτε «θα ανάψω ένα τσιγάρο» ή, αν σας παροτρύνουν οι άλλοι, μη σκεφτείτε «ένα τσιγάρο είναι, δεν πειράζει, τώρα το έχω κόψει». Δεν θα καταλάβετε πότε θα το έχετε ξαναρχίσει!

 

ΠΗΓΗ: Harvard

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept