Κάντε το νερό ένα νόστιμο… αναψυκτικό

127

Το φρέσκο νερό με γεύση φρούτων είναι μια καλή εναλλακτική λύση για να μειώσετε τα αναψυκτικά και τα χημικά πρόσθετα. Τα φρούτα, τα βότανα και τα μπαχαρικά είναι αναζωογονητικές, ελκυστικές γευστικές πινελιές. Δημιουργήστε, λοιπόν, το δικό σας «αναψυκτικό», με ελάχιστη προσπάθεια.

– Αγοράστε ένα καλό γυάλινο μπουκάλι, μια κανάτα ή ένα θερμός. Μπορείτε να το πάρετε μαζί σας στη δουλειά ή να το έχετε στο ψυγείο σας, ώστε η πρόσβασή σας σε αυτό να είναι εύκολη.
– Αγοράστε βαζάκια, ξύλινες κουτάλες, φρούτα, αρωματικά βότανα ή μπαχαρικά της αρεσκείας σας (μέντα, βασιλικός, δενδρολίβανο, λεβάντα, κανέλα κ.ο.κ.).

– Γεμίστε ένα ποτήρι ή μια κανάτα με νερό. Προσθέστε φέτες φρούτων. Για κάθε μερίδα, 4-5 φέτες φρούτων είναι αρκετές. Προσθέστε πάγο λίγο πριν να το σερβίρετε ή να το πιείτε.

– Χρησιμοποιήστε λίγο χυμό. Οποιοσδήποτε χυμός φρούτων μπορεί να προσφέρει καλή γεύση στο νερό. Ιδανικοί είναι οι χυμοί από βακκίνιο, ρόδι, σταφύλι και μήλο. Άλλωστε, οι χυμοί περιέχουν βιταμίνες και αντιοξειδωτικά που μπορούν να ωφελήσουν και την υγεία σας, ενώ η μικρή ποσότητα δεν θα σας φορτώσει με πολλές θερμίδες. Τα περισσότερα φρούτα συνδυάζονται αρμονικά με το νερό, αλλά καλό είναι να χρησιμοποιείτε είτε φρέσκα είτε κατεψυγμένα, αλλά όχι αποξηραμένα. Η μπανάνα είναι το μοναδικό φρούτο που δεν πρέπει να διαλέξετε.

– Τα εσπεριδοειδή, όπως τα λεμόνια, τα λάιμ και τα πορτοκάλια, είναι κλασικοί ενισχυτές του νερού, αλλά και άλλες γεύσεις φρούτων μπορεί επίσης να σας δελεάσουν. Δοκιμάστε να συνθλίψετε φρέσκα σμέουρα ή καρπούζι στο νερό σας ή προσθέστε φέτες φράουλας. Το αγγούρι και ο φρέσκος ​​δυόσμος είναι ιδιαίτερα δροσιστικά – ειδικά το καλοκαίρι.
– Γίνετε δημιουργικοί με τον πάγο. Πολλοί ισχυρίζονται ότι το παγωμένο νερό έχει καλύτερη γεύση από αυτό που σερβίρεται σε θερμοκρασία δωματίου. Οι γευστικοί κύβοι πάγου μπορεί να έχουν ακόμη καλύτερο αποτέλεσμα με φέτες από φρέσκα φρούτα, φυλλαράκια μέντας ή παγάκια αγγουριού. Μπορείτε, επίσης, να φτιάξετε παγάκια από τσάι ή κύβους καφέ. Εάν θέλετε, χρησιμοποιήστε τη φαντασία σας και δημιουργήστε παγάκια σε διασκεδαστικά σχήματα, όπως τα αστέρια, οι κύκλοι ή ακόμα και τα ψάρια.
– Ρίξτε τσάι. Το πράσινο, το λευκό και το κόκκινο τσάι θεωρούνται γενικά καλύτερα απ’ ό,τι το μαύρο, επειδή περιέχουν ελάχιστη ή και καθόλου καφεΐνη. Και υπάρχουν αμέτρητες γεύσεις να επιλέξετε. Εάν ενδιαφέρεστε για πιο εξωτικές επιλογές και εκλεπτυσμένο τσάι, ξεκινήστε μια έρευνα γύρω από τις τεράστιες ποικιλίες τσαγιού που προέρχονται από όλα τα μέρη του πλανήτη.
– Αφήστε το νερό-αναψυκτικό στο ψυγείο για τουλάχιστον 4 ώρες. Το καλύτερο θα είναι να το αφήσετε πάνω από 8 ώρες, για πιο δυνατή γεύση.

– Μετά τον βρασμό λαχανικών (π.χ., καρότα), κρατήστε το νερό για μια γεμάτη βιταμίνες έκρηξη γεύσης.

– Προσθέστε μερικές σταγόνες ροδόνερου.

 

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept