Τα καρύδια ασπίδα για τον διαβήτη τύπου 2

113

Υγιεινά και γευστικά τα καρύδια, αποδεικνύονται και πολύτιμος σύμμαχος για την πρόληψη του διαβήτη τύπου 2.

Η κατανάλωση τριών κουταλιών καρυδιών ημερησίως σχετίστηκε με 47% μειωμένη συχνότητα διαβήτη,  σύμφωνα με  αμερικανική μελέτη που δημοσιεύεται στο επιστημονικό έντυπο Diabetes/Metabolism Research and Reviews που αποκαλύπτει ότι τα άτομα που τρώνε καρύδια έχουν τις μισές πιθανότητες να εκδηλώσουν διαβήτη τύπου 2, συγκριτικά με εκείνους που τα αποφεύγουν.

Επιστημονική ομάδα του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια στο Λος Άντζελες (UCLA) αξιολόγησε στοιχεία από τη μελέτη National Health and Nutrition Examination Survey (NHANES) εστιάζοντας σε 34.121 ενήλικες, 18-85 ετών που είχαν δώσει πληροφορίες για τη διατροφή τους, καθώς και αν είχαν διαγνωστεί με διαβήτη ή αν έπαιρναν αντιδιαβητικά φάρμακα.

 

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept