Μειώστε τον κίνδυνο του διαβήτη σε 6 εβδομάδες

168
altΟ κίνδυνος εκδήλωσης του διαβήτη μπορεί να μειωθεί με ένα ειδικό πρόγραμμα έξι εβδομάδων που χρησιμοποιεί το φαγητό ως φάρμακο για τη ρύθμιση του μεταβολισμού, του σακχάρου στο αίμα αλλά και τα επίπεδα ινσουλίνης.
 
1. Καταναλώστε τρόφιμα που βελτιώνουν τα γονίδια: Για να απενεργοποιήσετε τα γονίδια που οδηγούν σε διαβήτη και ενεργοποιήστε αυτά που οδηγούν στην υγεία, κλειδί είναι το είδος των τροφίμων που τρώτε και κυρίως η κατανάλωση ολόκληρών φυτικών τροφίμων που είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά. Αυτό το είδος της διατροφής θα ρυθμίσει επίσης τις ορμόνες σας, θα βελτιώσει την πέψη και το μεταβολισμό και θα κρατήσει τα επίπεδα του άγχους σας προς τα κάτω.
 
2. Καταναλώστε τρόφιμα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη (GI): Τρόφιμα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη δεν εκτοξεύουν το σάκχαρο και τα επίπεδα ινσουλίνης στο αίμα.
 
3. Περάστε δύο εβδομάδες προετοιμασίας: Μετρήστε το ύψος σας, το βάρος, την περίμετρο της μέσης, την αρτηριακή πίεση, το δείκτη μάζας σώματος (ΔΜΣ) και την αναλογία μέσης ως προς το ύψος προτού να αρχίσετε το πρόγραμμα. Οι ειδικοί συστήνουν επίσης τον έλεγχο και άλλων βιοχημικών ανισορροπιών. Από αυτά τα αποτελέσματα θα εξαρτηθεί εάν θα πρέπει να λάβε συμπληρώματα διατροφής ή να αλλάξετε τη δίαιτα σας.
 
4. «Διώξτε» τα τοξικά τρόφιμα από την κουζίνα σας: Ιδιαίτερα σημαντική θεωρείται η αντικατάσταση των τοξικών τροφίμων με τρόφιμα που προάγουν την υγεία.
 
5. «Κόψτε» την κατανάλωση ζάχαρης: Μία εβδομάδα πριν από την έναρξη του προγράμματος, κόψτε όλη τη ζάχαρη, τα προϊόντα από αλεύρι, ιδιαίτερα τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες και τα διεγερτικά όπως η καφεΐνη, το αλκοόλ και τα ηρεμιστικά.
 
Μπορεί επίσης να σας αρέσει