Συμβουλές για την πρόληψη του διαβήτη

32
altΠέντε συμβουλές για την πρόληψη του διαβήτη συστήνουν οι ειδικοί. Ειδικότερα:
 
Η τακτική άσκηση
Η τακτική σωματική δραστηριότητα μπορεί να σας βοηθήσει να αποτρέψετε ή να διαχειριστείτε πλήθος προβλημάτων υγείας, συμπεριλαμβανομένων του εγκεφαλικού επεισοδίου, του μεταβολικού συνδρόμου, του διαβήτη τύπου 2, της HDL χοληστερόλης, ενώ μειώνει τα τριγλυκερίδια. Έτσι η κυκλοφορία του αίματος είναι ομαλή με αποτέλεσμα να μειώνεται ο κίνδυνος των καρδιαγγειακών παθήσεων.
 
Αποφύγετε τα λιπαρά και τα ανθυγιεινά τρόφιμα, όπως το junkfood
Το πρόχειρο φαγητό (junkfood) δεν έχει καμία θρεπτική αξία και είναι πλούσιο σε θερμίδες, ενώ ενέχει και σοβαρούς κινδύνους για την υγεία. Η καλή γεύση του πρόχειρου φαγητού προέρχεται από τα υδρογονωμένα λίπη. Αυτά τα λίπη οδηγούν σε παχυσαρκία, αθηροσκλήρωση, υπέρταση, διαβήτη και καρδιακές παθήσεις. Η κατανάλωση πρόχειρου φαγητού αυξάνει τον κίνδυνο για διαβήτη.
 
Ετήσια εκτίμηση του σακχάρου μετά τα 35 έτη
Η τακτική μέτρηση του σακχάρου μας κάνει πιο προσεκτικούς όσον αφορά στη διατροφή μας και πιο δραστήριους σωματικά, προκειμένου να ελέγχονται τα υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα
 
Διαχείριση του άγχους / αλλαγή στον τρόπο ζωής
Το άγχος παίζει καταλυτικό ρόλο σε πολλές ασθένειες και ειδικά στο διαβήτη. Η διαχείριση των επιπέδων άγχους μεταξύ των ενηλίκων είναι εξαιρετικά σημαντική, ενώ η τακτική άσκηση και η γιόγκα μπορεί να είναι ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό. Αλλαγές στον τρόπο ζωής, όπως τα συνεχή ταξίδια και οι ακανόνιστες ώρες εργασίας μπορεί να επηρεάσουν τη φυσιολογική λειτουργία του σώματος προκαλώντας ασθένειες, μεταξύ των οποίων και ο διαβήτης.
 
Διατηρήστε το βάρος ανάλογα με το ύψος σας
Εάν όλα τα παραπάνω ληφθούν σοβαρά υπόψη η διαχείριση του βάρους δεν θα είναι σοβαρό πρόβλημα. Η παχυσαρκία και ο διαβήτης πάνε χέρι-χέρι ως εκ τούτου, το βάρος παίζει σημαντικό ρόλο στην πρόληψη του διαβήτη. Το βάρος μπορεί να ελεγχθεί με σωστή διατροφή και καθημερινή άσκηση, αλλά και από τον περιορισμό της τροφής που καταναλώνουμε.
 
ΠΗΓΗ: https://timesofindia.indiatimes.com
Μπορεί επίσης να σας αρέσει