Κλώνοι εμβρύων υπόσχονται θεραπεία του διαβήτη

altΈνα εμβρυικό κλώνο από μια γυναίκα 32 ετών, η οποία έπασχε από διαβήτη, δημιούργησαν οι επιστήμονες, εξάγοντας υγιή βλαστικά κύτταρα από τον κλώνο, και στη συνέχεια άλλαξε αυτά τα κύτταρα σε φρέσκα αυτοί που παράγουν ινσουλίνη.

Η μακροπρόθεσμη ελπίδα είναι τα νέα κύτταρα που παράγουν ινσουλίνη να μεταμοσχευθούν σε ασθενή και να θεραπευθεί ο διαβήτης, κάτι που προκαλείται όταν η φυσική ικανότητα του σώματος παράγει μειωμένη ποσότητα ινσουλίνης. Ο μεταμοσχευμένος ιστός θα πρέπει να είναι δεκτός, καθώς το γενετικό του υλικό ταιριάζει με αυτή του ασθενούς.

Το πείραμα, δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature, και σηματοδοτεί μια άλλη ιατρική πρόοδο για την τεχνολογία της κλωνοποίησης. Νωρίτερα αυτό το μήνα, μια ξεχωριστή ομάδα επιστημόνων χρησιμοποίησε μια παρόμοια προσέγγιση για να δημιουργήσουν φρέσκο ​​ιστό από τους ενήλικες, για πρώτη φορά.

Στη μελέτη, ερευνητές έβαλαν το DNA του ασθενούς σε ένα ανθρώπινο ωάριο από όπου είχε αφαιρεθεί το δικό του DNA. Το αυγό ενεργοποίησε το DNA του ασθενούς και δημιούργησε ένα εμβρυϊκό κλώνος του ασθενή, μια μικροσκοπική σφαίρα υγιών βλαστοκυττάρων, που έχουν τη δυνατότητα να γίνουν όλα τα άλλα κύτταρα στο σώμα. Περαιτέρω χειρισμός άλλαξε τα βλαστικά κύτταρα σε κύτταρα βήτα που παράγουν ινσουλίνη.

«Θεωρούμε ότι τα κύτταρα παράγουν ακριβώς όση ινσουλίνη παράγουν τα ανθρώπινα κύτταρα στο ανθρώπινο πάγκρεας», δήλωσε ο Dieter Egli του Ιδρύματος Βλαστικών Κυττάρων της Νέας Υόρκης, ο οποίος ηγήθηκε της ομάδας που πραγματοποίησε τη μελέτη.

ΠΗΓΗ: FOX NEWS