4 τροφές που κάθε διαβητικός ΠΡΕΠΕΙ να καταναλώνει

247

Υπάρχουν πολλά που μπορείτε να κάνετε για την καλύτερη αντιμετώπιση του διαβήτη. Η διατροφή σας διαδραματίζει τεράστιο ρόλο.

Τα παρακάτω θρεπτικά τρόφιμα όχι μόνο βοηθούν στη διαχείριση του διαβήτη, αλλά μπορούν επίσης να τον αποτρέψουν.

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά

Λάχανο τύπου kale, φύλλα μουστάρδας και φύλλα από γογγύλι έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και υδατάνθρακες. Ως εκ τούτου δεν προκαλούν ξαφνικές αυξομειώσεις στα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Είναι επίσης γεμάτα με ίνες και βιταμίνη C, η οποία ενεργεί ως ισχυρό αντιοξειδωτικό, οπως γραφει το iatropedia.gr

Πικρή κολοκύθα

Η πικρή κολοκύθα περιέχει δραστικές ουσίες που προσδίδουν αντιδιαβητικές ιδιότητες όπως η σακχαρίνη, η οποία είναι γνωστή για την επίδραση της μείωσης της γλυκόζης του αίματος και μια ένωση τύπου ινσουλίνης, γνωστή ως πολυπεπτίδιο-ρ. Ο καλύτερος τρόπος για να την καταναλώσετε είναι να πιείτε έναν φρέσκο, πικρό χυμό νωρίς το πρωί με άδειο στομάχι.

Ολόκληροι κόκκοι (προϊόντα ολικής άλεσης)

Οι ολόκληροι κόκκοι, όπως το κριθάρι και η βρώμη, είναι γεμάτοι από ίνες που χωνεύονται αργά από τον οργανισμό και εμποδίζουν την απότομη αύξηση στο σάκχαρο του αίματος. Η τακτική κατανάλωση δημητριακών ολικής αλέσεως συμβάλλει στην αποτροπή της αύξησης του σωματικού βάρους, που είναι ένας μεγάλος παράγοντας κινδύνου για τον διαβήτη

Λιναρόσποροι και σπόροι κολοκύθας

Ο λιναρόσπορος περιέχει μεγάλες ποσότητες μιας αδιάλυτης ίνας, που ονομάζεται λιγνάνη. Οι λιναρόσποροι συμβάλλουν στην μείωση των πιθανών καρδιακών επιπλοκών καθώς και του κινδύνου εγκεφαλικών επεισοδίων, που συνδέονται με τον διαβήτη. Μπορείτε να έχετε πάντα μια χούφτα σπόρους κολοκύθας μαζί σας, για να καταπολεμάτε την επιθυμία για λιπαρά και γλυκά, όταν πεινάτε.

Πηγή:iatropedia.gr

Μπορεί επίσης να σας αρέσει