Διαβήτης και απώλεια βάρους Δείτε πως να κάνετε τη ζωή σας πιο εύκολη

220

Ο διαβήτης μπορεί να κάνει την απώλεια βάρους πιο δύσκολη, λόγω των φαρμάκων που αποτελούν σημαντικό εμπόδιο. Οπότε μόνη λύση είναι η αλλαγή τρόπου ζωής σε συνδυασμό με τις συμβουλές του ειδικού γιατρού σας.

Σύμφωνα με ένα άρθρο της Αμερικανικής Ένωσης Εκπαιδευτικών του Διαβήτη, τα φάρμακα για το διαβήτη είναι ζωτικής σημασίας για τη διαχείριση της γλυκόζης στο αίμα, οπότε, συζητήστε  με το γιατρό σας εναλλακτικά φάρμακα και στρατηγικές θεραπείας, προτείνει ο Patricia Davidson, επίκουρος καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του West Chester στην Πενσυλβάνια. «Ο καθένας χρειάζεται μια εξατομικευμένη στρατηγική για τη διαχείριση του διαβήτη και την απώλεια βάρους, αλλά υπάρχουν και απλές συμβουλές που μπορούν να βοηθήσουν τους άλλους ακόμη και στην πρόληψη του διαβήτη τύπου 2.

Αλλαγή τρόπου ζωής

Βάλτε τη γυμναστική στη ζωή σας. Τουλάχιστον 150 λεπτά την εβδομάδα (περίπου 22 λεπτά την ημέρα) σωματικής άσκησης. Εξυπακούεται πως , αν μπορείτε να φτάσετε τα 300 λεπτά δραστηριότητας την εβδομάδα (περίπου 43 λεπτά την ημέρα) θα δείτε ακόμη μεγαλύτερη βελτίωση. Γι αυτό βάλτε στο πρόγραμμα ευχάριστες δραστηριότητες που γυμνάζουν το σώμα όπως ο χορός στο σπίτι ή σε μια λέσχη, το περπάτημα με το  σκυλί σας ή η βόλτα μετά το δείπνο. Ρυθμίστε έτσι ώστε οι καθημερινές σας συνήθειες, όπως το περπάτημα ας πούμε μέχρι το σούπερ μάρκετ να γίνεται με τα πόδια ή να παρκάρετε πιο μακριά, ή προτιμήστε τις σκάλες της πολυκατοικίας στην είσοδο και την έξοδο..

Παρακολουθήστε σχολαστικά τη διατροφή σας. Οι τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε ίνες μπορούν να μειώσουν το σάκχαρο του αίματός σας, να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος και να μειώσετε την ποσότητα του φαρμάκου που χρειάζεστε ( Προσπαθήστε να πάρετε 25 έως 30 γραμμάρια ινών την ημέρα.)

Τουλάχιστον 10 γραμμάρια ημερήσιας πρόσληψης ινών πρέπει να προέρχονται από φρούτα και λαχανικά. Στόχος για πέντε μερίδες την ημέρα: ιδανικά, ένα ή δύο φρούτα και τρία ή τέσσερα λαχανικά. 

Μια εφαρμογή για την παρακολούθηση της τροφής και / ή της δραστηριότητας μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε την κίνησή σας. Είναι επίσης καλή ιδέα να αναζητήσετε ομάδες υποστήριξης στο διαδίκτυο και σε άτομα που βρίσκονται στην ίδια κατάσταση.

Η χειρουργική επέμβαση απώλειας βάρους μπορεί να είναι μια επιλογή, αλλά συνήθως περιορίζεται σε ανθρώπους που είναι πολύ παχύσαρκοι γιατί εγκυμονεί  σημαντικούς κινδύνους.

 

Διαβάστε επίσης

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept